Rollup - co to jest i gdzie go można wykorzystać?

/blog/image/rollup-reklamowy_1.png 750 1200 OpenPrint.pl
04 listopada 2022 Autor: Ewelina Górska
rollup-co-to-jest-i-gdzie-go-mozna-wykorzystac.png

Wiele osób zastanawia się, co to jest rollup. I nic w tym dziwnego, bo o tego typu systemie wystawienniczym jest głośno od lat. Firmy wybierają takie rozwiązanie ze względu na jego funkcjonalność, łatwy i szybki montaż, a także szerokie możliwości związane z projektowaniem. 

Rollup co to jest? 

Rollupy wykorzystuje się powszechnie na targach, wystawach, eventach oraz wszelkich wyjazdach firmowych. Jest to swoisty standard reklamowy, który obecnie nie stanowi już żadnego zaskoczenia. Z drugiej strony, początkujący przedsiębiorcy wciąż poszukują informacji na temat tego, co to jest rollup. Cóż, mowa tutaj o specjalnym systemie reklamowym, który da się wykorzystać na wiele różnych sposobów. Rollupy spotkamy na wszelkich targach branżowych, szkoleniach oraz eventach. Ich ogromną zaletą jest uniwersalność i dość klasyczne rozmiary (najczęściej do około 150 x 200 cm). 

Co więcej, są bardzo łatwo i szybko można je zamontować — wystarczy wysunąć wydruk z kasetonu i utwierdzić go tzw. masztem. Po zakończonej prezentacji wystarczy całość zwinąć, zapakować i gotowe. Warto tutaj dodać, że każdy projekt rollupy może być modyfikowany i personalizowany według potrzeb. Dla firm jest to niezwykle istotne, bo zmiany kampanii reklamowych są nieodzowną częścią prowadzenia biznesu. 

Rollup co to jest i jak go wykorzystać? 

Rollup można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Najczęściej jednak firmy inwestują w takie rozwiązanie, bo pełni ono zarówno funkcję reklamową, jak i informacyjną. Dlatego też na targach i konferencjach rollupy wykorzystuje się, aby przyciągnąć uwagę uczestników. Z kolei na imprezach plenerowych odgrywają one rolę po prostu marketingową. Rollupy spotkamy też w wielu holach firm i na recepcjach, a także w sklepach wielkopowierzchniowych, galeriach handlowych, w przychodniach, klinikach i nie tylko.

Intuicyjny i łatwy montaż pozwala wykorzystać możliwości rollupu w 100%. Najważniejszy jest tutaj jednak odpowiedni projekt graficzny oraz wysokiej jakości wydruk. Nie da się też ukryć, że rollupy pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, nadając danej firmie wyjątkowego charakteru. Pole do popisu i uaktywnienia własnych pokładów kreatywności związanych z projektowaniem rollupów, jest wręcz ogromne.

Rollup co to jest i jak działa na klienta? 

Rollupy posiadają kilka popularnych i bardzo często spotykanych formatów. Zaleca się jednak korzystanie z mniej oczywistych rozwiązań, dzięki którym klient łatwiej zapamięta kluczowe informacje związane z naszą firmą. Wybór rollupu powinien być poprzedzony dokładnym researchem. Należy zwrócić uwagę na materiał wykonania (zarówno maszt jak i kaseta muszą być odporne na uszkodzenia), technikę wydruku (grafika musi być dobrze widoczna dla klienta), możliwość czyszczenia i wymiany (niektóre typy rollupów można wymieniać oraz prać). 

Rollup to inwestycja, która może być idealnym nośnikiem reklamy przez bardzo długi czas. To jedne z podstawowych, a zarazem bardzo skutecznych sposobów na zdobycie nowych klientów oraz kontaktów biznesowych. 

Wróć do listy artykułów