Jak sprawdzić i przesłać plik?

Jak sprawdzić i przesłać plik?


 
Pliki
Nie musisz się martwić czy Twoje pliki graficzne są poprawnie przygotowane,

ponieważ nasz system dokona tego bezpłatnie i automatycznie (sprawdzanie m.in. wielkości, rozdzielczości, spadów, kolorystyki itp.).

Jeśli chciałbyś, aby pliki graficzne były sprawdzone przez naszego specjalistę, to podczas składania zamówienia wybierz "Ręczne (przez Konsultanta)" (opcja dodatkowo płatna). Przy wyborze takiej metody sprawdzania plików nasz Konsultant dokona ręcznego sprawdzenia Twojego projektu - poza parametrami sprawdzanymi automatycznie Konsultant sprawdzi dodatkowo np., czy wszystkie istotne elementy projektu znajdują się w ramach bezpiecznych marginesów, może również zasugerować ewentualne korekty związane z wielkością wybranych elementów, czy ich kolorystyką/nasyceniem tak, aby efekt finalny był dla Ciebie zadowalający. 

Konsultant nie sprawdza w żadnym z tych przypadków wartości merytorycznej oraz indywidualnych założeń Klienta związanych np. z kolejnością, czy orientacją stron projektu.


Gotowe pliki graficzne prześlesz do systemu na stronie "zamówienia" (rozwijając szczegóły danego zamówienia i klikając "dodaj pliki").

 
 
Metody
Do wyboru masz trzy metody przesyłania plików

Preflight

Skorzystaj z Preflight

Prześlij pliki za pomocą przeglądarki internetowej bezpośrednio do naszego automatycznego i bezpłatnego narzędzia do sprawdzania poprawności plików graficznych. System wygeneruje podgląd projektu oraz w przypadku błędów otrzymasz raport co zostało niepoprawnie przygotowane. Zalecamy zapisanie wielu stron (lub projekt dwustronny) do jednego pliku (najlepiej PDF).System Preflight akceptuje m.in. następujące formaty plików: PDF, TIFF czy JPG.

Poczta e-mail

Prześlij pliki jako załączniki wiadomości e-mail

Wyślij do nas cały, gotowy projekt jako załącznik wiadomości e-mail na adres: pliki@openprint.pl . Pamiętaj aby w tytule e-mail podać numer zamówienia. Łączna waga wysyłanych plików nie może przekroczyć 15 MB. Nadesłane do nas pliki zostaną wysłane do automatycznego i bezpłatnego systemu sprawdzania poprawności plików. Niestety wybór tej metody wiąże się z wydłużonym czasem akceptacji plików.

Płyta CD / DVD

Wyślij płyty CD/DVD

Nagraj pliki graficzne na płytę CD/DVD i wyślij ją na nasz adres: Reflect, ul. Naramowicka 266C, 61-601 Poznań. Opisz kopertę oraz płytę numerem zamówienia. Jeśli prześlesz więcej plików graficznych do różnych zamówień, to dokładnie i czytelnie opisz jakie pliki graficzne są do jakiego zamówienia. Niestety wybór tej metody przesłania plików mocno wydłuża czas wygenerowania podglądu grafiki oraz opóźnia możliwość akceptacji plików, co powoduje wydłużenie realizacji całego zamówienia.