Czy aby na pewno liczy się tylko wnętrze? Etykiety udowadniają, że nie!

/blog/image/etykiety-2020.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
07 stycznia 2020 Autor: Magdalena Światły
czy-aby-na-pewno-liczy-sie-tylko-wnetrze-etykiety-udowadniaj-ze-nie.jpg

Etykiety to element niemal niezbędny dla dystrybucji naszych artykułów. Zależnie od okoliczności, zawierają różne dane – ceny, informacje o produkcie, logotyp producenta i inne. Zainwestuj swój czas w stworzenie idealnej identyfikacji Twojego wyrobu.

Etykiety - dlaczego są tak ważne?

Metka czy etykieta produktowa to materiał, który przyda Ci się w naprawdę wielu sytuacjach. Jednym z rodzai jest etykieta w postaci metki papierowej, charakteryzuje się sygnowaniem, głównie ubrań i tekstyliów. Na etykietach możesz umieścić logo, oznaczenie rozmiaru czy informacje o produkcie i sposobie jego pielęgnacji. Ten rodzaj etykiet wykonujemy na dwóch rodzajach papieru – kredzie mat 350g oraz na kartonie arktika 300g. Ten drugi powleczony jest wyłącznie jednostronnie, co umożliwia Ci zapisywanie treści, np. długopisem na jej niepowlekanej części.


Drugim, znacznie szerszym w użyciu są wszelkie etykiety samoprzylepne produktowe. Te stosuje się na niemal wszystkich grupach produktowych. Ze względu na obowiązek informowania o składzie produktu spożywczego, wszystkie muszą etykiety posiadać. Opisują one również nazwę i rodzaj zawartości opakowania. Pomysłów na stworzenie grafiki przyciągającej uwagę nie powinno brakować, co jednak w dobie mocno rozbudowanej reklamy nie jest tak proste w realizacji.


Etykiety możesz wykonać w formie naklejek w wielu różnych formatach i dowolnych kolorach w ramach kolorystyki CMYK. Naklejki samoprzylepne drukujemy na papierze lub folii samoprzylepnej w wersji mat lub połysk, zależnie od przeznaczenia Twojego produktu. Pamiętaj, że ten produkt dociąć można ploterowo do dowolnego kształtu, co dodatkowo poszerza możliwości stworzenia wyjątkowego sygnowania produktu. Takie naklejki sprawdzą się, jako nieodłączny element przedstawienia Twojego produktu – na butelce, słoiku, woreczku a nawet kartoniku. Za pomocą takich etykiet, możesz oznaczać również produkty limitowane lub promocyjne, bez zmiany identyfikacji samego opakowania.

Projekt etykiet reklamowych

Projektowanie etykiet reklamowych możesz zlecić drukarni, która z pomocą profesjonalnych grafików stworzy reklamę zgodną z aktualnie panującymi trendami. Projekt graficzny powinien posiadać rozpoznawalne cechy Twojej marki i produktu lub zyskać je na nowo. Być może Twoja firma posiada wyjątkowe hasła i pomysły na nowoczesną formę reklamy na samej etykiecie? Pamiętaj, że odbiorca widząc i analizując etykietę czy metkę, nawet nieświadomie będzie oceniał produkt znajdujący się wewnątrz. Zwracający uwagę motyw, chwytliwe hasła marketingowe i wyjątkowy styl to nieodłączne elementy dobrej reklamy i etykiety. Wzbudź zainteresowanie odbiorcy i spraw, aby metka Twojego produktu zrobiła pierwsze, najlepsze wrażenie.

Chcesz nadać reklamie wyjątkowy wyraz? Nie znalazłeś produktu na naszej stronie? Nic prostszego – napisz do drukarni w celu realizacji wyceny niestandardowej. Postaw na indywidualny charakter. Ogranicza Cię właściwie tylko wyobraźnia.

Wróć do listy artykułów