Rola gadżetów reklamowych w komunikacji z klientem

/blog/image/blog_47.png 750 1200 OpenPrint.pl
13 maja 2021 Autor: Magdalena Ławniczak
rola-gadzetow-reklamowych-w-komunikacji-z-klientem.png

Zastanawiasz się w jaki sposób gadżety reklamowe mogą polepszyć Twoją komunikację z klientem? Odpowiedzi jest kilka i dzisiaj wszystkie poruszymy w tym artykule. Ważne jest żeby nie patrzeć na gadżety reklamowe poprzez pryzmat niepotrzebnego wydatku, ponieważ dzięki tym produktom możesz wiele zyskać.


Jaką rolę pełnią gadżety reklamowe?

Jeżeli zadałeś sobie kiedyś pytanie po co gadżety reklamowe mojej firmie, to już spieszę z odpowiedzią. To dość banalne, ale gadżety przede wszystkim pełnią funkcję reklamy. A to przecież jest to dla Ciebie bardzo istotne, ponieważ dzięki reklamie zdobywasz klientów. Czy to wszystko? Oczywiście, że nie. Gadżety pełnią także funkcję nawiązywania relacji z klientami, a także pracownikami. Jeżeli przygotujesz gadżety którymi chcesz obdarowywać klientów, oni na pewno zapamiętają to jako miły gest i będą dobrze Cię wspominać. To już spełni funkcję nie tylko reklamy, ale swojego rodzaju więzi. Klient zapamięta, że został dobrze obsłużony i jeszcze dodatkowo otrzymał miły upominek - chętniej wówczas wróci z następnym zamówieniem. Podobna sytuacja ma miejsce jeżeli takimi gadżetami obdarujesz pracowników. Na pewno poczują się docenieni i pozwoli im to na pewnego rodzaju identyfikację z marką. Każdy lubi otrzymywać upominki i dobrze wspomina osoby, które je wręczają. A jeżeli pracownik czuje się doceniony to będzie jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę. Jak widać - rola gadżetów reklamowych jest bardzo ważna w prosperowaniu marki.


Korzyści wykorzystywania gadżetów reklamowych


Korzyści zamówienia gadżetów reklamowych jest wiele. Pomówmy o najważniejszych – jako pierwsza zawsze będzie reklama. Jeżeli na gadżecie reklamowym naniesiesz swoje logo, być może dodasz też adres strony internetowej to klient który otrzymał taki produkt i będzie wracał do niego co jakiś czas, albo nawet codziennie (w zależności jaki produkt wybierzesz) zawsze przypomni sobie Twoją markę i możliwe że przypomni mu to, że miał skorzystać z Twoich usług. Jeżeli natomiast otrzymał dany produkt w formie promowania marki – nie jest Twoim klientem, to łatwo może nim zostać – poprzez odwiedzenie strony www którą dodałeś na gadżecie. Dzięki takim informacją łatwiej będzie Cię znaleźć. Pamiętaj jednak, że wybierając małe gadżety, z małym polem do znakowania – nie możesz zawrzeć dużej ilości informacji. Małe literki będą wówczas nieczytelne. Dodatkowo pamiętaj także, żeby ten produkt nie był bardzo narzucającą się reklamą z mnóstwem informacji. Nikt tego nie lubi i zazwyczaj nie czyta. Lepiej przygotować ciekawą grafikę z logo i np. adresem www. To zdecydowane bardziej przyciągnie uwagę i zachęci do odwiedzenia.
Jeżeli już podejmiesz decyzję, że chcesz wykonać gadżety reklamowe musisz dobrze przygotować się do zamówienia. Na sam początek wybierasz produkty, nakład, rodzaj znakowania, wybierasz grafikę i czekasz na realizację. Wydaje się to bardzo proste, jednak może sprawić wiele problemów osobie, która zajmuje się tym pierwszy raz. My oczywiście spieszymy z pomocą! Jeżeli nie możesz się zdecydować co wybrać lub jak oznakować gadżet itp. możesz śmiało zgłosić się o poradę do naszego Biura Obsługi Klienta. Nasi konsultanci są specjalistami i będą mogli doradzić jaki produkt będzie odpowiedni dla Twojej marki oraz jakie znakowanie będzie dobrze wyglądać na danym produkcie z Twoim logo.


Wzmocnienie więzi z marką dzięki gadżetom reklamowym


Tak jak wspomnieliśmy wcześniej wręczenie gadżetów reklamowych klientom czy pracownikom pozwoli na nawiązanie pewnego rodzaju więzi. Klient z chęcią wróci do Ciebie, a pracownik będzie mógł identyfikować się z firmą. To ciekawy zabieg, ponieważ człowiek podświadomie myśli pozytywnie o osobie która go obdarowywała. Uważamy, że to bardzo dobrze żeby na to się zdecydować. Jeżeli wybierzesz produkty, które są wykorzystywane do użytku codziennego np. długopisy czy kubki tym częściej ludzie ich używający będą myśleć o Twojej marce. Możesz też np. zdecydować się na produkty nawiązujące do wykonywanej przez Ciebie branży – np. jeżeli prowadzisz salon fryzjerski – może być to szczotka z Twoim logo, a jeżeli prowadzisz księgarnie to zakładka do książki. Do każdej branży można dobrać produkt w jakiś sposób nawiązujący do działalności.

Na zakończenie, chcemy przedstawić Ci kilka topowych produktów, które być może zainspirują Cię do działania.

  1. Breloki reklamowe
    Prostokątny brelok IT3020-03 - Prostokątny brelok ze stopu cynku i z kolorową plecioną taśmą z polyestru. Indywidualnie pakowany w czarne kartonowe pudełko.
  2. Gadżety ekologiczne
    Okulary przeciwsłoneczne drewniane MO9863-04 - Okulary z lustrzanymi soczewkami w kolorze nebieskim. Zapewniają ochronę filtrem UV 400, nauszniki wykonane są z naturalnego drewna bambusowego.
  3. Gadżety majsterkowicza
    Zestaw narzędzi WE-ZN101-01 - Zestaw precyzyjnych narzędzi w aluminiowym opakowaniu. Zestaw zawiera 25 elementów m.in: kombinerki, nasadki, bity, wkrętaki specjalistyczne, pensetę. Możliwość naniesienia dowolnego nadruku na opakowaniu poprzez druk UV.

Mamy nadzieję, że rozjaśniliśmy troszkę temat użyteczności gadżetów. W razie potrzeby służymy pomocą przy złożeniu zamówienia lub w przypadku potrzeby dodatkowych konsultacji – rzetelną informacją.

Wróć do listy artykułów