Detale poligraficzne, które tworzą dobry wizerunek

/blog/image/woman-hand-pen-girl.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
09 lutego 2018 Autor: Wiktor Bogdanowicz
detale-poligraficzne-ktore-tworz-dobry-wizerunek.jpg

W dzisiejszych czasach konkurencyjność firmy zależy od wielu czynników. Na podstawowych polach: marketingowych, sprzedażowych czy wizerunkowych większość firm osiąga wysokie standardy, przez które ciężko wybić się przed szereg. Dlatego właśnie parafrazując klasyka: ważne są detale i to one decydują o końcowym sukcesie wizerunkowym firmy.

Papier firmowy

W każdej firmie zużywa się bardzo dużo papieru. Listy, faktury, dokumentacja zewnętrzna – to tylko niewielka część dokumentów, które drukujemy na papierze i pokazujemy klientom. Pierwszym detalem, na który warto zwrócić uwagę, jest zatem papier firmowy. Papier firmowy to nic innego, jak zwyczajne kartki papieru z naniesioną na nich identyfikacją wizualną firmy. Doskonale sprawdza się podczas prowadzenia korespondencji. Jest też ważnym elementem tworzącym spójną identyfikację wizualną firmy.

W OpenPrint.pl oferujemy papier firmowy w dwóch formatach: A5 oraz A4. Papier jest wykonywany w dwóch technologiach; druku cyfrowego oraz druku offsetowego, w zależności od nakładu. Gramatura jest standardowa, czyli 90g. Oczywiście cena takiego papieru jest wyższa niż tradycyjnej ryzy papieru, niemniej przy większych nakładach różnica nie jest znacząca, co jest dużym argumentem przemawiającym za wykorzystaniem tego produktu w swojej firmie.

Koperty

Skoro posiadamy już papier firmowy, warto napisany na nim list zamknąć w porządnej kopercie. Pozwolę zatem sobie przedstawić koperty firmowe. Kolejny absolutnie podstawowy produkt, który musi znajdować się praktycznie w każdej firmie. Przeciętna średniej wielkości firma potrafi wysyłać codziennie setki listów i w związku z tym warto również zadbać o to, aby te listy odpowiednio opakować.

Koperty firmowe różnią się od standardowych kopert tym, że możemy na nich nadrukować ważne elementy identyfikacji wizualnej firmy, takie jak logo czy nawet dane nadawcy. W OpenPrint.pl oferujemy cztery formaty kopert, czyli: DL, C4, C5 oraz C6. Są to najbardziej powszechne rozmiary kopert, z których korzystamy codziennie. Koperty są wykonywane z papieru o gramaturze 80g lub 90g, w zależności od zapotrzebowania klienta. Warto wspomnieć, że oferujemy cztery rodzaje zadruku; dwa rodzaje jednostronnego zadruku oraz dwa rodzaje dwustronnego nadruku. Wszystkie koperty firmowe wykonujemy w technologii druku cyfrowego. Na koniec warto wspomnieć również o cenie. Przy nakładzie przynajmniej 500 sztuk, różnica cenowa pomiędzy zwykłymi kopertami, a kopertami firmowymi, jest praktycznie nieodczuwalna.

Teczki

Ostatnim produktem, o którym dzisiaj wspomnę, są teczki. Przeciętna firma zaopatruje się w teczki w pierwszym z brzegu tradycyjnym sklepie z artykułami papierowymi. Nie jest to nic złego, jednak docelowo tworzy to spory „chaos” wizualny, kiedy zestawimy na półce różne wizualnie teczki. Profesjonalne podejście wymaga porządku pod względem wizualnym, dzięki temu pracuje się lepiej oraz wypada się lepiej w oczach potencjalnego klienta. Dlatego warto pomyśleć o brandowanych teczkach ofertowych. Są to teczki, na których można nadrukować logo lub inne elementy wizerunkowe firmy.

U nas znajdziecie Państwo dwa rodzaje teczek. Są to teczki standard oraz teczki standard plus. Oferujemy je w dwóch wersjach: jednobigowej oraz dwubigowej (bigowanie – pot. zginanie). Teczki standard plus różnią się od standardowych tym, że w pierwszych znajduje się miejsce na wizytówkę. Jest to zatem idealne rozwiązanie dla przedstawienia dokumentów lub materiałów reklamowych wraz z własną wizytówką, potencjalnemu klientowi. Teczki oferujemy w zadruku jednostronnym oraz dwustronnym, w zależności od potrzeb klienta. Dajemy też spore możliwości lakierowania oraz foliowania tych teczek, dzięki czemu mogą one być jeszcze bardziej zindywidualizowane lub jeszcze bardziej sprawiać wrażenie produktu „premium”. Możemy również wyposażyć teczkę w gumkę z zakuwkami w różnych kolorach – w zależności od potrzeb klienta.

Podsumowanie

Sami Państwo widza, że takie drobne artykuły nie różnią się znacząco cenowo od standardowych produktów, a są naprawdę wspaniałym uzupełnieniem identyfikacji wizualnej firmy i sprawiają, że firma zyskuje coraz bardziej profesjonalny wizerunek. Wydaje się to być detal, ale w ostatecznym rachunku może być to prawdziwy „gamechanger”. Warto zatem rozważyć zaopatrzenie się w powyższe produkty.

 

Wróć do listy artykułów