Ile kosztuje wydruk ulotek? Porównanie cen i wymiarów

/blog/image/wydruk-ulotek-porownanie-cen.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
28 października 2019 Autor: Magdalena Światły
ile-kosztuje-wydruk-ulotek-porownanie-cen-i-wymiarow.jpg

W dobie cyfryzacji i digital marketingu wydawać by się mogło, że ulotki stają się przeszłością – nic bardziej mylnego. Ulotki reklamowe – któż nie zna tego narzędzia reklamowego!? To najbardziej konwencjonalna forma reklamy drukowanej. Możesz użyć ich jako nośnika informacji, zaproszenia czy ankiety. Istotny jest dobrze wykonany projekt, który nie tylko informuje, ale także zaprasza odbiorcę do interakcji dając mu korzyści np. w postaci kodu rabatowego. Broszury coraz częściej drukowane są w wyjątkowych formach i pomysłach, jednak te standardowe wciąż pozostają numerem jeden na rynku poligraficznym.

Od czego zależy cena ulotki?

Ceny ulotek uzależnione są przede wszystkich od trzech kwestii – format, papier i ilość. Format, nieprzypadkowo pierwszy na liście, powinien stanowić pierwszoplanowy wybór. Decydujesz, czy ulotka ma posiadać formę prostą czy składaną. Dalszą kwestią staje się papier, na jakim chcesz ulotki wydrukować – w rozpiętości od lekkiego papieru offsetowego 90g po papier powlekany kredowy 350g. Na liście znajdują się także papiery ozdobne i fakturowane, co zupełnie otwiera Ci drzwi do możliwości druku. Ulotki drukowane na papierach kredowych możesz dodatkowo uszlachetniać foliami czy lakierem wybiórczym uv. Nakład to finalna materia i właśnie w sprawie, zależnie od dostępnych środków, tutaj zdecydować możesz o ostatecznej formie zamówienia.

Ulotka dl - co to znaczy?

Ulotka DL to lubiana forma druku ulotek zarówno prostych, jak i składanych. Format DL oznacza nic innego, jak format 99 x 210 mm. Stanowi to 1/3 znanego wszystkim formatu A4. Podłużna ulotka cieszy się największym powodzeniem w przypadku ulotek prostych, na których Klienci umieszczają informacje hasłowe w układzie pionowym. Ceniony jest w zamówieniach na zaproszenie składane do formatu DL czy vouchery proste. Tutaj rekomendujemy papiery kredowe o wysokiej gramaturze, nawet 350g z dodatkowymi uszlachetnieniami, np. folią z dodatkowym lakierem błysk na wybranych przez Ciebie elementach projektu. Drukuje się na nim także oficjalne pisma składane z formatu A4 do DL, a które idealnie mieszczą się do formalnych kopert w tym samym formacie.

Ulotek na rynku reklamowych spotykamy naprawdę wiele. Jak zatem sprawić, aby akurat Twoja na nim się wyróżniła? Kluczem do sukcesu jest dobry projekt graficzny. Poza hasłami i zgrabnymi tekstami. ważny jest przede wszystkim jej efekt wizualny. Jeśli jeszcze nie posiadasz projektu graficznego, skorzystaj z profesjonalnego studio graficznego w naszej drukarni.

Wróć do listy artykułów