Jak zrobić gazetkę promocyjną? Przedstawiamy wszystkie etapy produkcji

/blog/image/jak-zrobic-gazetke-promocyjna.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
20 listopada 2019 Autor: Magdalena Światły
jak-zrobic-gazetke-promocyjn-przedstawiamy-wszystkie-etapy-produkcji.jpg

Gazetki reklamowe stanowią proste i szybkie narzędzie reklamowe, do użycia chociażby w sklepach, sieciach handlowych czy hurtowniach. Wykorzystywane są przede wszystkim do przedstawienia aktualnej oferty. Możesz drukować je regularnie, aby Twoi Klienci zawsze mieli dostęp do aktualnych nowości czy promocji. Uwagę przyciągać może sam projekt graficzny w ciekawych kolorach i układach. Zależnie od ilości informacji, czy reklamowanych produktów wybrać możesz odpowiedni rodzaj gazetki reklamowej – od standardowej składanej po gazetkę klejoną.

Jak zrobić gazetkę reklamową?

To, jaki rodzaj gazetki wybierzesz i jaki projekt stworzysz, zależy od ilości informacji, jakie chcesz w niej zawrzeć. Jeśli gazetki z aktualnymi promocjami drukujesz często, najpewniej potrzebna będzie mniejsza powierzchnia reklamowa – chociażby gazetka reklamowa składana czy gazetka reklamowa klejona o mniejszej zawartości stron. Jeśli jednak prowadzisz hurtownię, najpewniej potrzebna będzie gazetka nieco bardziej pojemna, gazetka szyta, którą drukujemy w opcji aż 4+12 stron. Wybór rodzaju i objętości to pierwsza i najważniejsza kwestia. Stworzenie projektu pozostawiamy Klientom, jednak ze świadomością, że projekty często przysparzają wiele kłopotów, proponujemy usługi projektowe naszego działu graficznego. Graficy przygotują dla Ciebie profesjonalny projekt, który przyciągnie uwagę Klienta.

Co cechuje dobrze zaprojektowane gazetki promocje?

To pytanie, na które pozornie łatwo odpowiedzieć. Na atrakcyjność Twojego produktu składa się kilka aspektów. Szalone promocje produktowe nie są jednak najważniejszym z nich. Istotne jest przejrzyste, ale atrakcyjne przedstawienie produktów. Częstym błędem w projektowaniu gazetek jest powszechnie panujący chaos. Odbiorca działa intuicyjnie, dlatego najważniejsze informacje powinieneś eksponować wielkością, kolorem czy umiejscowieniem. Na jednej stronie nie umieszczaj zbyt wielu produktów oraz grupuj je w rodzaje – np. spożywcze, odzież, AGD. Wydaje się, że koniecznością jest również umieszczanie informacji dotyczących czasu trwania promocji, aby w odbiorze powstawało jak najmniej pytań.

Pamiętaj, że projekt poza przeźroczystością i nienagannymi treściami powinien przyciągać uwagę Klienta. Dobrym pomysłem jest umieszczanie na pierwszej stronie najbardziej atrakcyjnej promocji lub produktu sezonowego – np. przed świętami. Jeśli wiesz, że wykonanie projektu graficznego stanowi kłopot, zaprosimy Cię do skorzystania z profesjonalnych usług graficznych. Drukowanie gazetki reklamowej nigdy nie było łatwiejsze!

Wróć do listy artykułów