Jakie cechy powinna posiadać nowoczesna wizytówka?

/blog/image/wizytowki.png 750 1200 OpenPrint.pl
19 stycznia 2022 Autor: Ewelina Górska
jakie-cechy-powinna-posiadac-nowoczesna-wizytowka.png

Wiele osób jest przekonanych, że czasy, kiedy korzystaliśmy z wizytówek dawno już minęły. Tymczasem okazuje się, że mimo tego, iż wiele firm przeniosło swoją działalność do Internetu, nadal się sprawdzają. Wizytówki – jak sama nazwa wskazuje – reprezentują firmę. Odpowiednio skomponowane mogą zachęcić do skorzystania z jej produktów bądź usług. Decydując się na druk wizytówek, należy jednak pamiętać, aby były to wizytówki nowoczesne. Dzisiaj ogromną popularnością cieszą się wizytówki online. Na co zwrócić uwagę, zamawiając wizytówki dla swojej firmy?

Jaki rozmiar powinny mieć współczesne wizytówki?

Zlecając wydruk wizytówek, należy pamiętać, że ich rozmiar nie może być zbyt duży. Dobra wizytówka to taka, która bez problemu mieści się w portfelu bądź wizytowniku. Dlatego najbardziej odpowiedni rozmiar to 90x50mm. Wybierając wizytówki o takim formacie, możemy być pewni, że osoba, która je otrzymała, bez przeszkód je schowa. Dzięki temu szanse na to, że wizytówka szybko wyląduje w koszu znacząco się zmniejszają. Ciekawą opcją są wizytówki składane, czyli tak zwane wizytówki z dodatkową zasłonką. Wzbudzają one zaciekawienie w kliencie, który chce jak najszybciej dowiedzieć się, co jeszcze skrywa ten niewielkich rozmiarów kartonik. Coraz częściej mówi się, że to właśnie wizytówki składane są synonimem nowoczesności. Są niezwykle estetyczne, pozwalają również na umieszczenie większej ilości informacji. Decydując się na nie, można klientowi dostarczyć więcej danych, jednocześnie nie wywołując efektu chaosu na wizytówce.

Druk wizytówek - jakie są najważniejsze cechy nowoczesnych wizytówek?

Decydując się na wizytówki online, warto pamiętać, że nowoczesne wizytówki zwracają uwagę przede wszystkim minimalistycznym stylem. Jest to rozwiązanie, które sprawdza się bez względu na branżę. Na minimalizm w przypadku wizytówek mogą pozwolić sobie zarówno prawnicy, lekarze, jak i przedstawiciele handlowi. Takie wizytówki są nie tylko eleganckie, ale na ogół również naprawdę czytelne. Dzięki temu potencjalny klient od razu dostrzega najważniejsze informacje. Szybko znajduje to, co go interesuje. W przypadku nowoczesnych wizytówek lepiej wystrzegać się fantazyjnych czcionek, które nierzadko są po prostu nieczytelne. Prosta czcionka i kontrastowe kolory sprawdzają się zawsze i gwarantują naprawdę dobry efekt, sprawiając, że firma postrzegana będzie jako profesjonalna.

Jaki papier wybrać, decydując się na wizytówki online?

Jeśli interesują nas nowoczesne, stylowe, eleganckie wizytówki, powinniśmy pamiętać, że ogromne znaczenie odgrywa również zastosowany papier. W przypadku wizytówek musi on być odpowiednio sztywny, aby wizytówki nie gięły się zbyt łatwo. Powinien być także elegancki. Najbardziej popularnym rozwiązaniem jest oczywiście papier kredowy. Warto jednak pamiętać, że dobre drukarnie oferują swoim klientom zdecydowanie więcej opcji. Świetnie sprawdza się papier offsetowy biały X-Per Premium white 320 g. Jest to dobry wybór, jeśli wiemy, że na wizytówce będziemy przystawiać pieczątki bądź coś notować odręcznie. Aby wizytówki były szczególnie eleganckie, warto zdecydować się na tak zwane uszlachetnienie. W grę wchodzi folia:

  • mat;
  • połysk;
  • soft touch.

Jeśli wizytówka została wykonana z matowego papieru, można nałożyć na nią lakier UV. To prosty sposób, na to, aby wizytówka nabrała szlachetnego, bardziej eleganckiego, a jednocześnie nowoczesnego wyglądu. Szeroki wybór sprawia, że każdy ma szansę wybrać wizytówkę idealnie wpisującą się w charakter firmy, a także indywidualne potrzeby.

Wydruk wizytówek - jak powinien być wykonany projekt?

Pytanie to zadaje wielu klientów, którzy podjęli decyzję o zamówienie wizytówek. Przede wszystkim trzeba pamiętać, że dobra wizytówka to taka, która zawiera informacje przydatne dla klienta. Nie może na niej zabraknąć nazwy firmy i jej adresu. Obowiązkowe są również dane kontaktowe. Dobrym trikiem jest naniesienie na wizytówkę logo firmy – to prosty sposób na identyfikację wizualną. Projekt wizytówki można oczywiście wykonać samodzielnie. Jeśli jednak obawiamy się, że nie uporamy się z prawidłowym rozmieszczeniem wszystkich elementów, warto zdać się na wsparcie fachowców. Projekt wykonany przez profesjonalistów to gwarancja otrzymania wizytówek eleganckich, które będą wzbudzały pozytywne skojarzenia z firmą. Fachowcy wiedzą o czym pamiętać, rozmieszczając poszczególne elementy, potrafią odpowiednio dobrać kolory, a także czcionki, tworząc tym samym spójną całość.

Mimo tego, że dzisiaj to Internet jest dźwignią handlu, wizytówki są nadal powszechnie stosowane. Sprawdzają się podczas imprez branżowych, są niezastąpione na szkoleniach i konferencjach. Są najprostszym sposobem, aby potencjalnym klientom bądź kontrahentom dostarczyć dane firmy. Decydując się na wydruk wizytówek, należy jednak pamiętać, że muszą one być wykonane odpowiednio, aby spełniły swoją rolę. Jeśli będą brzydkie, nieestetyczne, mogą wywołać efekt odwrotny od zamierzonego. Dlatego warto stawiać na perfekcyjnie wykonane nowoczesne wizytówki, które zawsze sprawdzą się naprawdę świetnie.

Wróć do listy artykułów