Personalizowana pocztówka dla Twojej firmy? To możliwe!

/blog/image/personalizowana-pocztowka.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
03 grudnia 2019 Autor: Magdalena Światły
personalizowana-pocztowka-dla-twojej-firmy-to-mozliwe.jpg

Pocztówka to produkt, który może połączyć Twoją firmę z pracownikami lub kontrahentami szczególną więzią. Komunikaty, które z jej pomocą przekazujesz, mogą być czymś wyjątkowym – świątecznym, miłym czy po prostu okazyjnym. W wielu takich sytuacjach wykorzystuje się moc cyfryzacji, ale nigdy nie zastąpi ona siły gestu, jakim jest karta pocztówkowa.
Pocztówki możesz użyć w swojej firmie jako szczery gest okazyjny lub po prostu jako reklamę konkretnych produktów czy projektów.

Jak zrobić pocztówkę?

Pocztówka, wbrew wszelkim pozorom, nie jest trudna do wykonania w sposób, który zachwyci oko odbiorcy. Każda marka chce się wyróżnić, również w ten sposób. Pamiętaj, że w przypadku kart pocztowych najważniejszy jest jednak sam gest. Zależnie od tego, co chcesz wyrazić na karcie pocztowej, w taki sposób zabierzesz się do jej projektowania. Jeśli chcesz stworzyć pocztówkę z pozdrowieniami, nie użyjesz ciężkich grafik i haseł. Jeśli chcesz stworzyć projekt kartki świątecznej, umieść na niej szczere życzenia i element związany z obchodzonym właśnie świętem. Jednocześnie możesz umieścić na niej coś, co identyfikuję Twoją markę, choćby mały element, czy motyw logo.


W ofercie drukarni OpenPrint.pl znajdziesz możliwość druku pocztówek w dwóch najlepiej znanych formatach – A6 (105 x 148 mm) oraz DL (99 x 210 mm). Pierwszy to podstawowy format pocztówki, drugi daje efekt nieco bardziej panoramiczny. Wybierz ten, który lepiej będzie komponował się z Twoją wizją projektową. Druk odbywa się na papierze kredowych o gramaturze 350g (to papier powlekany z obu stron) lub kartonie Splendorgel Extra White 340g, który zdecydowanie lepiej komponuje się w założeniu pocztówkowym, ponieważ jedna ze stron nie jest powleczona, co umożliwia swobodne zapisywanie treści np. piórem czy długopisem bez ryzyka rozmazania tuszu.
Wykonanie projektu w praktyce nie należy do najtrudniejszych, jeśli jednak napotkasz problemy z tym związane, pamiętaj, że nasza drukarnia świadczy usługi graficzne, które pomogą Ci w realizacji Twojego pomysłu.

Jak napisać pocztówkę?

Sam projekt pocztówki wydaje się być rozwiązaną zagadną. Pozostaje jednak sprawa najważniejsza – słowa, którymi obdarujesz odbiorcę. Zależnie od okazji, możesz życzyć Klientowi spokojnych świąt, czy po prostu przyjemnego dnia. Zależnie od nakładu, każdą kartkę możesz wypisywać ręcznie lub słowa możesz zaprojektować, jako materiał pod druk. Zdarza się, że pocztówki wykorzystywane są jako założenie masowego działania marketingowego, co już na początku skłania do wykonania życzeń w formie drukowanej na każdej kartce. Jeśli kartek będzie stosunkowo mało, a ich wykorzystanie jest raczej symboliczne i nie dzieje się w dużej skali, słowo pisane ręcznie zawsze sprawi ocieplenie relacji między firmą a obdarowanym. Spraw, żeby choć podpis na kartce był podpisem własnoręcznym, a nie formą drukowaną. Mały gest ma znaczenie.

Sam widzisz, jak szerokie wykorzystanie posiadają karty pocztowe w Twojej relacji z kontrahentem, czy Pracownikiem. Nie pozostaje zatem nic, jak zabrać się za projektowanie pocztówek i ocieplania relacji z ludźmi, z którymi łączą Cię szczególne, firmowe więzi.

Wróć do listy artykułów