Współczesna poligrafia reklamowa – co się teraz drukuje

/blog/image/wspolczesna-poligrafia-reklamowa-co-sie-teraz-drukuje.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
26 lipca 2019 Autor: Magdalena Pietrzyk
wspolczesna-poligrafia-reklamowa-co-sie-teraz-drukuje.jpg

Dziś zwykła wizytówka nie zrobi wrażenia na przyszłym partnerze w biznesie. Standardowa ulotka nie przyciągnie uwagi potencjalnych klientów. Możesz posiłkować się oryginalnym projektem, jednak prawdziwie pomożesz mu dobrym materiałem w druku. Dziś ważne jest oryginalne podejście do reklamy. Jak to zrobić w stosunkowo dobrej cenie? Poligrafia przewiduje kilka atrakcyjnych rozwiązań.

Wizytówki i ulotki z hot-stampingiem


Hot-stamping to technika druku, która wykorzystuje folię hot-stampingową i wypukłą matrycę. Technologia pozwala na uszlachetnienia wydruku. Efekt folii metalicznej złotej czy srebrnej nadaje produktowi oryginalny i szlachetny wygląd. Z tej technologii najczęściej korzystają firmy, które chcą pokazać profesjonalny charakter swoich usług - spa, salony fryzur czy salony masażu. Z tego zabiegu może skorzystać jednak  każda firma. Logo wykonane folią złotą nada Twojej wizytówce elegancki wydźwięk. Wizytówki z hot-stampingiem zamówisz także w naszym sklepie.

Wizytówki z lakierem wybiórczym uv


Lakier wybiórczy to właściwie hit ostatnich lat. Wizytówki, ulotki czy katalogi pokryte punktowo lakierem uv skradły serca klientów. Jest to technika polegająca na korzystaniu ze specjalnego lakieru uv na wybranych elementach projektu. Elementy te zyskują efekt połysku na tle matowego materiału, na którym wyłącznie stosuje się lakier punktowy. Ten zabieg pomoże zyskać elegancję i prestiż produktu firmowego.

Personalizacja

Lubianym, dzięki swej prostocie i wygodzie jest zabieg personalizacji. Stosuje się go najczęściej na zaproszeniach. Służą różnym okazjom – imprezy firmowe, śluby czy urodziny. Mogą stanowić również doskonały element dyplomów czy certyfikatów. Pamiętaj, że indywidualne podejście do klienta czy pracownika, zawsze było i najpewniej będzie w cenie.
Personalizacja to przede wszystkim dostosowanie produktu do klienta. Na zaproszeniu, ulotce, kopercie i wielu innych możesz umieścić imię, nazwisko, numer czy kod. Drukowanie czy przygotowanie do druku takiego produktu jest nieco bardziej skomplikowane.

Własne kształty


Prowadzisz piekarnię i chcesz zyskać zainteresowanie klientów? Myślisz, że wszystko zostało już powiedziane? Niekoniecznie – możliwości druku otwierają przed nami wciąż nowe drzwi. Mniej widoczne w reklamie ulotki docięte do dowolnego kształtu mogą stać się wizytówką Twojej marki. Ulotka w kształcie bochenka lub kajzerki z ofertą Twojej piekarni? Dlaczego nie!
Prowadzisz sklep z częściami do telefonów, ale oferty internetowe nakłaniają klienta do zakupów przez sieć? Przekonaj go, że może być inaczej. Wydrukuj ulotki w kształcie smartphone`a i w oryginalny sposób dotrzyj do potencjalnego klienta.
Drukarnie są w stanie przygotować oferty druku wyjątkowych ulotek w kształtach, jakie wydadzą Ci się najlepsze. Ten drobiazg na pewno przyciągnie wiele oczu.

Tanie drukowanie jest możliwe, szczególnie w drukarni online. Szeroka oferta i propozycje niestandardowych rozwiązań zachęcą Cię do drukowania. Masz pytania? Zgłoś się do nas – mail, telefon, livecall czy czat. Odpowiemy na Twoje potrzeby!

 

 

Wróć do listy artykułów