Blog - strona 24

/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

OpenPrint.pl nagrodzony przez PIBJA!

W OpenPrint.pl ciężko pracujemy nad stałym ulepszaniem jakości naszych usług. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadziliśmy masę zmian, które mają na celu ułatwienie procesu składania zamówień, wygodniejszy kontakt z naszymi konsultantami czy poszerzenie gamy dostępnych produktów. Nawet wewnątrz firmy wprowadziliśmy filozofie optymalizacyjne, takie jak Kaizen czy metoda 5S.
Czytaj więcej
/blog/image/mem-6.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

5 najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia ulotek

Druk ulotek jest chlebem powszednim praktycznie każdej drukarni stacjonarnej lub internetowej. Ulotki również potrafią być zmorą przechodzących przez centra miast oraz tych, którzy wśród nich próżno doszukują się korespondencji w swoich skrzynkach pocztowych. Teoretycznie jednak ulotka powinna się dobrze kojarzyć grafikom – prosty projekt, jedna strona (z reguły!), prosta oferta reklamowa. Taaaaa…. Niestety rzeczywistość bardzo często różni się od oczekiwań i w związku z tym powstaje poniższa lista.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-193057.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

4 najczęściej popełniane błędy przez klientów drukarni - Część pierwsza

Proces zamawiania druku online wcale nie jest trudny. Niemniej bardzo często pojawiają się problemy wynikające z nieprzygotowania klientów, błędów komunikacyjnych na linii drukarnia – klient oraz niewystarczająco jasnych instrukcji dla klienta. W OpenPrint.pl staramy się, aby druk wizytówek czy jakiegokolwiek innego produktu poligraficznego stał się prostszy oraz jeszcze bardziej intuicyjny. W związku z tym powstaje ta lista, zawierająca najczęściej popełniane przez klientów błędy. W końcu świadomość błędu to pierwszy krok do rozwiązania problemu!
Czytaj więcej
/blog/image/reading-magazine-open-newspaper.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Katalogi – dobra i sprawdzona forma prezentacji oferty

Katalogi są najlepszą kompleksową formą prezentacji oferty Twojej firmy. To fakt, z tym nie można dyskutować. Ich forma pozwala na dokładne oraz rozbudowane przedstawienie każdego produktu, który oferujesz. Zarówno w formie dokładnego opisu oraz zdjęć, mockupów czy infografik. Dodatkowym atutem jest dowolność treści wewnętrznych. Wiele miejsca wewnątrz katalogu sprawia, że można tam zamieścić wyczerpującą ilość informacji w formie tekstowej lub graficznej.
Czytaj więcej
/blog/image/teczka.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Dlaczego warto rozważyć teczki?

Najprostszym i najbardziej racjonalnym powodem używania teczek reklamowych jest ochrona dokumentów, które w nich przechowujemy. Dzięki teczkom dokumenty zostają w idealnym stanie, nie ma ryzyka pogięcia ważnych dokumentów, czy ich zalania. Jest to proste i logiczne wykorzystanie teczek. Dlaczego zatem warto jeszcze używać teczek?

Czytaj więcej
/blog/image/roll-up.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Roll-up jako idealne narzędzie reklamowe!

Roll-up, czyli inaczej mówiąc stojak reklamowy stanowi bardzo elegancki i nowoczesny system prezentacji materiałów reklamowych. Składa się z rozwijanego płótna lub innego materiału, na którym nadrukowana jest reklama oraz kasetki, do której zawija się materiał. Całość dopełnia aluminiowy stelaż, który w łatwy sposób pozwala szybko rozłożyć stojak.
Czytaj więcej
/blog/image/social_wizytowki_2.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Studio graficzne OpenPrint

Dobrze zaprojektowane materiały reklamowe są jednym z najlepszych tradycyjnych środków komunikacji marketingowej. Niejedne badania już udowodniły, że człowiek kupuje okiem, w związku z czym identyfikacja wizualna firmy jest niezwykle ważna. Niestety ceny usług graficznych są coraz droższe w związku z tym często rezygnujemy z dobrych i ciekawych projektów na rzecz tych tanich. W związku z tym firma buduje niewystarczająco dobry wizerunek w sieci (i nie tylko), a przez to traci potencjalnych klientów.
Czytaj więcej