Detale poligraficzne - część druga.

/blog/image/oscal_2017_silkscreen_printed_materials_28.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
13 lutego 2018 Autor: Wiktor Bogdanowicz
detale-poligraficzne-czec-druga.jpg

W ostatnim wpisie omawiałem kilka przykładów detali, drobnych artykułów poligraficznych, które tworzą dobry wizerunek firmy. Jako, że tych artykułów jest wiele, a w związku z tym możliwości są przeogromne, postanowiłem rozwinąć temat i napisać drugą część wpisu.

Podkłady na biurko

Elementem, który znajduje się na wielu firmowych biurkach są podkładki. Najczęściej występują one w formie przejrzystego, stałego i wygodnego notesu. Bardzo często znajduje się też na nich kalendarium. Jest to bardzo proste i przejrzyste rozwiązanie, które przy okazji jest wielofunkcyjne. Służy jednocześnie jako podkładka, notes oraz kalendarz (a logo firmy przypomina pracownikom, gdzie pracują :-) ). Dzięki nim możemy w prostu sposób zachować porządek na biurku oraz lepiej organizować swoją pracę. Ich wielofunkcyjność zapewnia również firmie oszczędność na innych gadżetach, takich jak tzw. „sticky notes”.

W OpenPrint.pl oferujemy podkłady na biurko w czterech różnych formatach: A3, A2, B3 oraz B2 przy dwóch konfiguracjach liczby kartek: 26 arkuszy oraz 52 arkusze. Można je zamówić z narożnikami prostokątnymi oraz zaokrąglonymi. Standardowo drukujemy je na papierze o gramaturze 90g w technologii zadruku jednostronnego 4/0 offsetowego.

Clipoboardy

Clipboard z definicji jest podkładką do notowania z klipsem do przytrzymania papieru w miejscu. Przydaje się z reguły w przypadku potrzeby zanotowania czegoś oraz braku stabilnego biurka oraz stołu. Bardzo często spotykany też jest podczas wygłaszania prezentacji jako podkładka do kartki z konspektem prezentacji. Na pierwszy rzut oka, clipboard wydaje się artykułem zbędnym w większości firm – nic bardziej mylnego! Wystarczy chwilę obserwować zachowania pracowników, aby zauważyć, że podkładka jest bardzo ważnym artykułem, który powinien pojawić się w każdym biurze.

Clipboardy, czyli podkładki wykonujemy w różnych konfiguracjach wraz z dowolnym nadrukiem oferowanym przez klienta. Oferujemy pięć różnych rodzajów zabezpieczenia oraz „wyróżniania”, włączając w to folie: matową, soft touch oraz połyskującą. Proponujemy również konfiguracje z lakierowaniem wybiórczym UV. W ofercie OpenPrint.pl pojawiają się dwa rodzaje mechanizmu górnego: standardowy metalowy klip oraz klip z uchwytem na długopis. Standardowo każdy clipboard jest wykonywany w formacie A4 na papierze kreda połysk 130g oraz tekturze o grubości 2,75mm.

Torby

Każdy potrzebuje toreb. Są one najprostszym narzędziem do przenoszenia ważnych lub mniej ważnych dla nas artykułów. Warto zadbać, aby torby były dopasowane do profilu firmy oraz przedstawiały odpowiednią identyfikację wizualną. W ten sposób przekazując odpowiednie artykuły czy dokumenty w ładnej, dobrze zaprojektowanej torbie, ukazujemy nasze profesjonalne podejście oraz zapewne zyskujemy bardzo dużo w oczach klienta. Klienci coraz bardziej są świadomi szczegółów i coraz bardziej na nie zwracają uwagę. Na pewno zadbanie o nie zwiększy prawdopodobieństwo zwycięstwa nad konkurencją.

W tej chwili standardowo oferujemy cztery różne rodzaje toreb:

  • Torby papierowe foliowane,

czyli standardowe torby, w których wręcza się upominki. Jest to estetyczne oraz klasyczne rozwiązanie stosowane od wielu lat przez ogrom firm.

  • Torby reklamowe z siatki mesh,

czyli torby reklamowe wykonane z materiału PVC o strukturze siatki. Jest to materiał bardzo lekki oraz jeszcze bardziej wytrzymały, który zapewnia swobodny przepływ powietrza. Bardzo ważnym atutem siatki mesh jest odporność na wodę, temperatury oraz promieniowanie UV.

  • Torby papierowe kraft,

czyli torby wykonane z ekologicznego papieru kraft, który wytwarzany jest z reguły z makulatury. Torby kraft stają się coraz modniejsze oraz coraz częściej spotykane, szczególnie w restauracjach czy innych miejscach z jedzeniem na wynos.

  • Torby bawełniane,

czyli synonim ekologicznego podejścia firmy. Torby bawełniane są mocne, użyteczne, wielokrotnego użytku, ekologiczne oraz modne. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które idą z duchem czasu.

Podsumowanie

Za nami kolejna część serii oraz kolejne przedstawienie produktów z ich praktycznym wykorzystaniem w Twojej firmie. Tak naprawdę drobnych produktów poligraficznych, które można skutecznie wdrożyć, jest bardzo wiele, a jedynym ograniczeniem (jak to zwykle bywa) jest tylko kreatywność kupującego.

Wróć do listy artykułów