Drukowanie na miarę. Indywidualne projekty dla klientów biznesowych

/blog/image/drukowanie-na-miare.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
12 grudnia 2023 Autor: Ewelina Górska
drukowanie-na-miare-indywidualne-projekty-dla-klientow-biznesowych.jpg

Klienci biznesowi drukarni online to zróżnicowana grupa ludzi o odmiennych wymaganiach i możliwościach. Poznaj najciekawsze propozycje drukarni internetowych i zobacz, jakie materiały reklamowe dla firm są zamawiane przez kreatywnych przedsiębiorców!

Materiały reklamowe dopasowane do biznesu

Podstawowa oferta standardowych wyrobów poligraficznych czasami nie spełnia oczekiwań klienta. Jeśli drukarnia online udostępnia taką możliwość, wielu z nich chętnie podejmuje współpracę mającą na celu perfekcyjne dopasowanie materiałów reklamowych do potrzeb firmy. Takimi ciekawymi opcjami są zaawansowane metody znakowania, personalizacja, niestandardowe formaty i naklejki. W różnych branżach materiały reklamowe dla firm mogą wyglądać nieco inaczej, jednak łączy je jedno – są elementem strategii marketingowej. 

Materiały promocyjne – przykłady oryginalnego znakowania i uszlachetniania

W propozycjach drukarni kierowanych do wymagających klientów pojawia się opcja skorzystania z nowoczesnych metod znakowania papieru. Wizytówki czy ulotki z eleganckim i efektownym hot stampingiem lub hologramem to coś, co z pewnością wyróżni Twoją firmę. Efekt połysku uzyskuje się dzięki użyciu folii metalicznej w modnych kolorach. Rezultat znacząco odbiega wyglądem od tradycyjnych metod druku.

Materiały reklamowe ozdobione lakierem wybiórczym to sposób na urozmaicenie ulotek, broszur i wizytówek. W tej technice znakowania lakier UV jest nanoszony na wybrane fragmenty produktu z zachowaniem dużej precyzji. W połączeniu z folią mat lub soft touch zapewnia wyjątkowe wrażenia wizualne i dotykowe.

Personalizacja sposobem na wyjątkowe materiały reklamowe dla firm

Wysokiej jakości materiały reklamowe z personalizacją to świetny pomysł na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Do znakowania może zostać użyty tekst – nazwa firmy, imię i nazwisko lub numer, a także logo lub grafika. Ciekawą opcją jest zastosowanie kodu QR, kodu kreskowego lub ciągu cyfr. Takie rozwiązanie stosuje się np. podczas drukowania bonów lub voucherów. 

Naklejki i wlepki jako materiały promocyjne

Jeśli chodzi o nietypowe materiały promocyjne, przykłady nie ograniczają się do druku na zwykłym papierze. Naklejki reklamowe mogą mieć wiele wariantów, np. naklejki ploterowe, proste lub z efektem 3D. Ich końcowy wygląd i kształt zależy od projektu. Nalepki mogą być świetną formą reklamy – wystarczy, że znajdzie się na nich logo marki. Często niosą też informację o produkcie, dlatego są chętnie wykorzystywane w handlu detalicznym. Mogą także stać się elementem strategii marketingowej, którą realizuje firma. Przykładem są konkursy polegające na zbieraniu naklejek w celu uzyskania rabatu lub odebrania nagrody.

Wydruki wielkoformatowe i nietypowe formaty materiałów reklamowych

W sytuacji, gdy popularne formaty papieru nie spełniają oczekiwań klienta, warto skontaktować się z drukarnią online i zapytać o możliwość realizacji indywidualnego zamówienia. Najczęściej dotyczy to dużych lub niestandardowych wymiarów. Profesjonalne drukarnie dysponujące odpowiednim sprzętem świadczą swoim klientom usługi druku wielkoformatowego. Często ma on nietypowe wymiary. Może być indywidualnie dopasowany do wielkości dostępnego miejsca. 

Inne przykłady materiałów reklamowych dla firm

Istotnym elementem reklamy w biznesie są opakowania. Najczęściej korzysta z nich sprzedaż detaliczna, jednak mogą być używane w innych okolicznościach, np. podczas promocji, eventów firmowych i do pakowania drobnych upominków dla pracowników i kontrahentów. Pudełka z efektowną dekoracją w postaci hot-stampingu, folii lub lakieru UV są doskonałym pomysłem na reklamę marki. W ten sposób można stworzyć przedmiot funkcjonalny i estetyczny, który pomaga wzmocnić pozycję firmy na rynku.

Obecnie coraz częściej klienci biznesowi decydują się na indywidualną współpracę z firmami z branży poligraficznej. Realizowane projekty charakteryzują się idealnym dopasowaniem do odbiorcy. Wykorzystaj tę możliwość, by stworzyć zamówienie skrojone na miarę potrzeb Twojego biznesu!

Wróć do listy artykułów