Jak dobrze wykonane ulotki wpłyną na pozytywny wizerunek Twojej firmy

/blog/image/ulotki-skladane-druk-ulotek-artykul.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
21 sierpnia 2019 Autor: Magdalena Pietrzyk
jak-dobrze-wykonane-ulotki-wplyn-na-pozytywny-wizerunek-twojej-firmy.jpg

Ulotki to najprostsza i zarazem najbardziej lubiana forma reklamy, nieprzerwanie od lat. Dzięki niej potencjalnemu klientowi możemy przekazać niemal wszystkie informacje. Możesz powiadomić go o otwarciu nowego sklepu, o aktualnych promocjach czy po prostu o swojej ofercie. Jak umiejętnie wykorzystać jej możliwości? 

Podłoże do druku

Pierwszą, ważną kwestię stanowi papier, na którym chciałbyś swój projekt wydrukować. Dla prostych przekazów w dużych nakładach wykorzystać możesz standardowe papiery jak kreda 130g w połysku lub macie lub papier offsetowy o niskiej gramaturze. Jeśli ulotki drukowane będą w niższym nakładzie a dystrybuowane będą wśród klientów np. w Twoim salonie, szczególnie polecać będziemy papiery powlekane o wyższych gramaturach lub papiery ozdobne.


Jeśli w promowaniu przewidujesz większą ilość informacji, niż dla powierzchni ulotki prostej, zachęcać będziemy do skorzystania z potencjału, jaki mają w sobie ulotki składane. Ulotka składana stanowi efektowną alternatywę dla ulotki tradycyjnej. Taka forma jest zdecydowanie czytelniejszą postacią reklamy. W przypadku zwiększonej zawartości treści, staje się formą elegantszą od ulotek klasycznych.

Projekt a wizerunek firmy

Ulotkę możesz wydrukować na najlepszym papierze z najlepszymi uszlachetnianiami. Jeśli jednak reklama Twoje firmy nie zostanie ubrana w odpowiedni projekt, najdroższy papier nie spowoduje, że klient zwróci na nią uwagę. Atrakcyjny projekt graficzny to najważniejsza kwestia Twojej reklamy. Jeśli reklama będzie posiadała zbyt wiele informacji na jednej powierzchni, jeśli w projekcie umieścisz mało porywające grafiki i teksty, nie możesz liczyć na znaczny odzew. Staraj się stworzyć skromną, ale intrygującą identyfikację wizualną. W reklamach używaj precyzyjnych i zajmujących haseł. Wszelkie zdjęcia i obrazy powinieneś dostosować do przyjętego kierunku reklamy. Staraj się trzymać swojej tendencji w reklamie tak, aby przy okazji kolejnych realizacji dać odbiorcy sygnał o swoim ciągu dalszym.


Nie każdy wie, jak skupić uwagę klienta na ofercie czy zapowiedzi. Jako drukarnia w tym miejscu proponujemy pomoc. Specjalistyczne usługi graficzne to coś, co proponujemy, aby pomóc Ci osiągnąć cel Twojej reklamy. Profesjonalni Graficy pomogą Ci w zbudowaniu identyfikacji wizualnej odpowiadającej Twoim, ale również klienta oczekiwaniom. Pamiętaj również, że nasze usługi obejmują także pomoc w korekcie lub udoskonaleniu już istniejącego projektu graficznego.

Wróć do listy artykułów