Kalendarze promocyjne – zamów już dzisiaj, wyprzedź konkurencję!

/blog/image/pexels-photo-1059383.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl
21 sierpnia 2018 Autor: Wiktor Bogdanowicz
kalendarze-promocyjne-zamow-juz-dzisiaj-wyprzed-konkurencje.jpeg

Zaskakujący jest fakt, że większość sprzedawców detalicznych i małych firm nie zamówiła jeszcze kalendarza promocyjnego na 2019 rok!

Istnieje niejasne przekonanie, że mogą zacząć myśleć na temat tych form promocyjnych dostępnych dla klientów pod koniec roku i z racji tego, bardzo niewielu poświęca czas na stworzenie udanego projektu kalendarza teraz – gdy jest na to najlepszy czas. Konkurencja wypoczywa na wakacjach i drukarnie mają więcej czasu na to, by pomóc zrobić najlepszy możliwy projekt. Dobrze przemyślany i wykonany kalendarz niesie wiele zalet – warto być w gronie tych, którzy nie czekają z jego realizacją na gorący okres przedświąteczny. Wtedy może już być zdecydowanie za późno.

Kalendarz książkowy i ścienny – czy to jednak nie jest przeżytek?

Technologia zmieniła sposób, w jaki żyjemy tak bardzo, że niektórzy mogą uznać, iż uwzględnienie drukowanego kalendarza w swoich planach marketingowych jest zbędne. Przecież zamiast niego mamy nasze telefony, prawda? Zabawne jest jednak to, że za każdym razem, gdy wchodzisz do czyjegoś biura, widzisz kalendarz na biurku lub na ścianie. Choć cyfrowe wersje kalendarza mogą być obecne w naszym życiu, ludzie nadal wolą mieć duży, zabawny, wydrukowany kalendarz w zasięgu swojego wzroku i to właśnie temu kalendarze reklamowe są wciąż i niezmiennie potężnym narzędziem w ramach strategii marketingowej marki. Działają tanio i efektywnie.

Jeśli nigdy nie myślałeś o korzystaniu z kalendarza promocyjnego jako sposobu na umieszczenie firmy w centrum umysłów klientów i ich ścian, teraz jest na to najwyższy czas!

wydruk kalendarzy

Dlaczego kalendarze i dlaczego teraz?

Chociaż istnieją inne sposoby promowania swojej marki, niewiele jest tak:

  • skutecznych
  • niedrogich
  • elastycznych

jak kalendarz. Pomyśl o tym w ten sposób: kalendarz to coś, za co zapłacisz jednorazowo, ale będzie komuś z całą pewnością służyć przez cały rok. Z punktu widzenia projektu Twoje opcje są w zasadzie nieograniczone, ponieważ kalendarze mogą być wykonane we wszystkich kształtach i rozmiarach. Zostało nawet przeprowadzone badanie które wykazało, że przeciętnie ludzie sprawdzają swoje kalendarze 10 razy dziennie (!). 10 razy dziennie przez 365 dni ... to dużo wrażeń za bardzo niski koszt, prawda?

Jeśli nadal zastanawiasz się „dlaczego kalendarze”? - oto dlaczego:

Kalendarze zawierają:

  • obrazy wysokiej jakości
  • informacje o nadchodzących wydarzeniach
  • infografiki
  • ogromne możliwości brandingowe
  • niskie koszty produkcji
  • wysoki zasięg

Zatem, jeśli zastanawiasz się, jak trzymać nazwę swojej firmy przed oczami klientów - wyślij im bezpłatny kalendarz, ale uwaga – zrób to przed konkurencją, bowiem mimo wszystkich swych zalet nikt nie potrzebuje dwóch kalendarzy na ścianie czy w torebce. Im wcześniej i im lepszy kalendarz promocyjny im zapewnisz – tym większa szansa na to, iż to właśnie logo Twojej marki będzie towarzyszyło potencjalnemu klientowi przez cały 2019 rok.

Skuteczny kalendarz: o czym pamiętać w projekcie?

W miarę możliwości używaj swojej marki, aby było jasne, że kalendarz pochodzi od Ciebie. Dołącz wezwania do działania np. wydarzenia sezonowe, oferty specjalne, numery telefonów i adresy URL witryny. Kieruj użytkowników do swoich kanałów mediów społecznościowych i sugeruj, by podążali za ofertą Twojej marki, jak również dołącz ulotki lub infografiki (dlaczego nie!?). Możesz też dołączyć do kalendarza daty kolejnych biuletynów lub czasopism czy też postawić na materiały promocyjne dedykowane wyłącznie dla odbiorcy kalendarza, ale uważaj by nie przesadzić – w końcu kalendarz to jednak osobista rzecz.

Wróć do listy artykułów