Teczka reklamowa nie tylko na konferencje

/blog/image/teczka-reklamowa.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
23 listopada 2020 Autor:
teczka-reklamowa-nie-tylko-na-konferencje.jpg

Papierowa teczka reklamowa, to jeden z klasycznych elementów wyposażenia biurowego każdej firmy. Wydawać by się mogło, że wraz z wprowadzaniem w wielu firmach i organizacjach elektronicznego obiegu dokumentów oraz postępującą dbałością o ekologię, taki produkt odejdzie do lamusa, ale jest wręcz przeciwnie. Przywiązanie do tradycyjnej papierowej formy dokumentów jest tak silne, że potrzeba zapakowania ich w elegancką formę wcale nie spadła.

Jakie teczki ofertowe wybrać?

Co raz więcej klientów i kontrahentów przykłada dużą uwagę do jakości obsługi. Nie chodzi w tym przypadku o uprzejmość pracownika lub stosowane przez niego metody z zakresu customer services, ale o wszystko inne, niejako czynniki zewnętrzne, będące dookoła procesu obsługi. Dlatego sklepy i salony sprzedaży przechodzą regularnie remonty, są przebudowywane w taki sposób, aby ich wystrój odpowiadał najnowszym trendom. Także dlatego w salonach z biżuterią, zakupione produkty pakowane są w co raz bardziej wymyślne opakowania, a sklepach odzieżowych stosowane są rozmaite bibuły, wychodzenie sprzedawcy przed ladę i osobiste wręczanie zakupionych produktów. Wrażenia z procesu obsługi są niezwykle ważne i właśnie dlatego kluczowe jest, aby starannie zadbać o każdy szczegół. Mogłoby się wydawać, że coś takiego jak teczki ofertowe nie mogą mieć wpływu na kontrahenta. A jednak! Sytuacja, w której klient otrzymuje papierową ofertę, umowę, broszurę informacyjną i nie ma możliwości jej zapakowania w znaczny sposób rzutuje na postrzeganie pracownika oraz całej organizacji. Klient musi mieć możliwość zabezpieczenia otrzymanych dokumentów. Jeżeli już więc postępować zgodnie ze sztuką, to dlaczego by nie wykorzystać tego elementu jako materiału promocyjnego. Teczki reklamowe, to doskonały sposób na utrwalenie w pamięci odbiorcy pozytywnego wizerunku firmy.

Teczka reklamowa buduje wizerunek firmy

Niezależnie jaki produkt chcesz zamówić, zawsze warto zastanowić się nad jego przeznaczeniem. Podobnie jest z teczką. Ważne jest, czy ma być tylko formą etui dla rozdawanej na konferencji broszury, czy będą w niej umieszczane oferty i umowy o dużej wartości. Oczywiście można połączyć te dwa przeznaczenia w jednym produkcie, ale to zawsze oznacza kompromisy. Teczka reklamowa w naszej ofercie dostępna jest w dwóch wariantach standard oraz plus. Do wyboru jest typ teczki: jendobigowy lub dwubikowy 5,5 mm. Możesz także wybierać spośród aż 9 rodzajów papieru. Szeroka jest także oferta dostępnych lakierów i folii: folia mat, folia mat + wybiórczy lakier UV, folia połysk, folia soft touch oraz folia soft touch + wybiórczy lakier UV. Zadruk może być jedno lub dwustronny w maksymalnie 4 kolorach. Do wyboru masz także 7 kolorów gumek z zakuwkami. Teczki standard plus różnią się tym, że posiadają szerokie skrzydełka z wcięciem na wizytówkę. Ponadto jest także możliwość wykonania jej w typie dwubigowym 10 mm dzięki czemu pomieści do nawet 100 kart.

Wróć do listy artykułów