Blog - strona 17

/blog/image/roll-up.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Roll-up jako idealne narzędzie reklamowe!

Roll-up, czyli inaczej mówiąc stojak reklamowy stanowi bardzo elegancki i nowoczesny system prezentacji materiałów reklamowych. Składa się z rozwijanego płótna lub innego materiału, na którym nadrukowana jest reklama oraz kasetki, do której zawija się materiał. Całość dopełnia aluminiowy stelaż, który w łatwy sposób pozwala szybko rozłożyć stojak.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Plakat XXL jako tańsza alternatywa obrazu

Wraz z Nowym Rokiem planujemy zmiany w naszym życiu oraz otoczeniu. Bardzo często też w głowie rodzą się pomysły związane z odświeżeniem przestrzeni życiowej. Pierwszym pomysłem, który przychodzi do głowy jest remont. Jest to jednak rozwiązanie drogie i kłopotliwe. W związku z tym ozdabiamy mieszkanie obrazami. Obrazy jednak mają to do siebie, że są często kosztowne i ciężkie do dopasowania w przestrzeni życiowej.
Czytaj więcej
/blog/image/social_papier_firmowy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Nowy Rok, Nowe Logo!

Wraz z końcem każdego roku kalendarzowego planujemy zmiany, które będziemy wprowadzać w życie po Nowym Roku. Są to zmiany dotyczące naszego życia, nawyków czy kultury pracy. Z każdym nadchodzącym rokiem chcemy się ulepszać i dzięki temu osiągać więcej. To naturalne. Nie możemy jednak zapomnieć o tym, że wraz z nami powinna ewoluować również nasza firma.
Czytaj więcej
/blog/image/social_wizytowki_2.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Studio graficzne OpenPrint

Dobrze zaprojektowane materiały reklamowe są jednym z najlepszych tradycyjnych środków komunikacji marketingowej. Niejedne badania już udowodniły, że człowiek kupuje okiem, w związku z czym identyfikacja wizualna firmy jest niezwykle ważna. Niestety ceny usług graficznych są coraz droższe w związku z tym często rezygnujemy z dobrych i ciekawych projektów na rzecz tych tanich. W związku z tym firma buduje niewystarczająco dobry wizerunek w sieci (i nie tylko), a przez to traci potencjalnych klientów.
Czytaj więcej
/blog/image/gkjjml_3.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Nie oceniaj książki po okładce. Chyba, że chodzi o opakowanie produktu.

Pudełka. Mogłoby się wydawać, że są nieznaczącym elementem, bo przecież to produkt się liczy, a nie jego opakowanie, które i tak trafi do śmieci. Otóż wymagania klientów się zmieniły, a opakowanie gra wielką rolę. Nie chodzi tutaj tylko o kwestie zabezpieczenia paczki, ale o jej wygląd. Jeśli jeszcze tego nie wiesz, to teraz jest moment, aby się obudzić – pudełka, w które pakujesz swój produkt mają wielkie znaczenie i równie duży wpływ na postrzeganie Twojej marki. Dlaczego? Otóż, dlatego, że pudełko w wielkim stopniu wyróżnia markę wśród konkurencji.
Czytaj więcej
/blog/image/glowneopopo.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Sposób na reklamę, czyli banery reklamowe

Form reklamy jest niezliczenie wiele, dlatego nie sztuką jest zrobić reklamę, ale sztuką jest zrobić reklamę, która przynosi zysk. Taką formą reklamy są banery reklamowe, które poprzez swoją formę doskonale docierają do odbiorcy. Pokaż swoją ofertę w dużym formacie i miej pewność, że nikt jej nie przeoczy. Jakie banery spisują się na 6+? Jedno wiemy na pewno, opcji jest kilka!
Czytaj więcej