Blog - strona 15

/blog/image/woman-girl-teenager-wine.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Katalogi jako materiał promocyjny na targach

Marketing bezpośredni jest użytecznym źródłem reklamy, ponieważ jak sama nazwa wskazuje - zapewnia bezpośrednią komunikację z klientem. Ludzie mogą zebrać wiele informacji na temat firmy i jej produktów, przeglądając katalog firmowy – bardzo cenny materiał promocyjny na wszelkiego rodzaju targach. Tym samym, katalog jest ważną metodą implementacji dla każdej firmy, która próbuje przekazać dodatkową wartość, jaką klienci otrzymają poprzez poszukiwanie relacji biznesowych.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-211290.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Krótki poradnik dot. zaproszeń

Zaproszenia biznesowe mogą być nieformalne bądź formalne. Mimo, że zaproszenia są tradycyjnie przesyłane pocztą, nieformalne zaproszenia, takie jak e-maile i zaproszenia na telefon, stają się bardziej akceptowalne. Jednak prawda jest taka, że nic nie zastąpi uroku i splendoru, jaki zapewniają klasyczne personalizowane zaproszenia biznesowe i na nich skupimy się w dzisiejszym poradniku.
Czytaj więcej
/blog/image/hotstamp01.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Czym jest hot-stamping?

Hot-stamping, czyli usługa wytłaczania na gorąco opiera się o wykorzystanie stempli i matryc w celu uzyskania pozłacanych bądź posrebrzanych wydruków. Hot-stamping jest dzisiaj coraz bardziej popularny i z powodzeniem może być stosowany nie tylko do materiałów żelaznych i nieżelaznych, ale również do termoplastów i stopów.
Czytaj więcej
/blog/image/8257194956_2359f39f61_b.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Hot-stamping w standardzie OpenPrint.pl!

Jak zapewne zauważyliście, ruszyliśmy z nową stroną OpenPrint.pl. Długo pracowaliśmy nad wprowadzeniem nowego layoutu, w związku z czym zmiany da się zauważyć gołym okiem. Więcej o nich pisałem już w poprzednim artykule, więc odpuszczę sobie powtórzenia i przejdę płynnie do tematu dzisiejszego artykułu.
Czytaj więcej
/blog/image/play-fun-blocks-block-591652.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Let the game begin!

I co? Musicie przyznać, że nowa strona OpenPrint.pl robi wrażenie! Jest to wynik wielu miesięcy pracy, nerwów, poświęconego czasu i energii wielu osób. Cieszymy się, że końcu proces tworzenia i wprowadzania nowego layoutu naszej strony internetowej już się zakończył. Nie jest to jednak jedyna zmiana, którą planowaliśmy. To dopiero początek…
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-246804.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Ostatni artykuł na tej stronie…

Wszystko ma swój kres i czas mawiał już w czasach starożytnych Kreon, bohater dramatu Sofoklesa. Prawdziwe powiedzenie, które odnosi się również i do nas. Dlaczego o tym piszę? Przede wszystkim dlatego, żeby przekazać Państwu wiadomość o fakcie, że to ostatni artykuł na tej stronie OpenPrint.pl…
Czytaj więcej
/blog/image/gold-bear-gummi-bears-bear-yellow-55825.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

OpenPrint.pl nagrodzony przez PIBJA!

W OpenPrint.pl ciężko pracujemy nad stałym ulepszaniem jakości naszych usług. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadziliśmy masę zmian, które mają na celu ułatwienie procesu składania zamówień, wygodniejszy kontakt z naszymi konsultantami czy poszerzenie gamy dostępnych produktów. Nawet wewnątrz firmy wprowadziliśmy filozofie optymalizacyjne, takie jak Kaizen czy metoda 5S.
Czytaj więcej
/blog/image/gift-made-package-loop-42231.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Jak pakować to z klasą!

Jesteśmy święcie przekonani, że nie liczy się opakowanie, a zawartość opakowania. Niemniej pakowanie też potrafi być sztuką. Najlepszym przykładem jest furoshiki, czyli japońska sztuka pakowania. My w OpenPrint.pl też zwracamy uwagę na opakowanie. W końcu książkę też się troszkę ocenia po okładce. Dzisiaj zatem przedstawiam nasze propozycje opakowań!
Czytaj więcej
/blog/image/mem-6.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

5 najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia ulotek

Druk ulotek jest chlebem powszednim praktycznie każdej drukarni stacjonarnej lub internetowej. Ulotki również potrafią być zmorą przechodzących przez centra miast oraz tych, którzy wśród nich próżno doszukują się korespondencji w swoich skrzynkach pocztowych. Teoretycznie jednak ulotka powinna się dobrze kojarzyć grafikom – prosty projekt, jedna strona (z reguły!), prosta oferta reklamowa. Taaaaa…. Niestety rzeczywistość bardzo często różni się od oczekiwań i w związku z tym powstaje poniższa lista.
Czytaj więcej