Czy wystawiając na targach warto posiadać roll up reklamowy? Realne korzyści!

/blog/image/roll-up-reklamowy-korzysci.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
14 sierpnia 2020 Autor: Mikołaj Grądecki
czy-wystawiajc-na-targach-warto-posiadac-roll-up-reklamowy-realne-korzyci.jpg

Reklama dźwignią handlu, ten slogan znany jest nam wszystkim. Co nie zdarza się często, w przypadku promocji własnej marki jest on niezwykle prawdziwy. Wyróżnienie się wśród konkurencji i zogniskowanie uwagi potencjalnych klientów i partnerów, to kwestia z którą mierzą się ogromna liczba przedsiębiorstw. W jaki sposób to zrobić i jaki mechanizm będzie najlepszy? Jednym z elementów identyfikacji wizualnej, które wpisały się w standard reklamy są roll-up’y.

Roll-up reklamowy

Roll-up’y to innymi słowy ścianki reklamowe, na których nadrukowana jest grafika promująca daną firmę, instytucję lub event. Co niezwykle ważne, są one łatwe w transporcie, przez co nie sprawiają trudności podczas ich przewożenia. W skład ścianki wchodzi kilka elementów, są to między innymi: materiał zadrukowany typu blockout, kaseta z systemem rolującym oraz tyczka do potrzymania wyciągniętego materiału z kasety. Cała wyjątkowość tej firmy reklamy polega na tym, że w przeciwieństwie do banerów, siatek mesh lub płyt, można ją w kilka sekund zamknąć lub wyjąć z kasety rolującej. Materiał można rozwinąć na wysokość nawet 2 metrów. Najbardziej typowym wymiarem jest 85 x 200 cm, natomiast w naszej ofercie znajdują się także wersje 100 x 200 cm oraz 120 x 200 cm. Po wyciągnięciu materiału z kasety i zatknięciu go na podtrzymującej tyczki, roll up reklamowy przypomina maszt. Dzięki wyciąganej ze spodu kasety aluminiowej nóżce, roll-up jest stabilny i może bez obaw stać nawet na nierównym podłożu. Najlepiej reklama sprawdzi się w pomieszczeniach zamkniętych, natomiast na wolnym powietrzu również powinna zdać egzamin. W przypadku ekspozycji zewnętrznej należy pamiętać, że duża powierzchnia materiału jest doskonałym nośnikiem wiatru. Warto o tym pamiętać wybierając miejsce i sposób ustawienia roll-up’u. W takiej sytuacji istotna może okazać się waga, im cięższa będzie, tym bardziej stabilny będzie roll up. Do najstabilniejszych modeli zaliczamy odmianę wersję Exclusive. W tym wariancie waga kasety może osiągnąć nawet 5,50 kg, gdy w opcji standardowej około 2 kg.

Jaki roll-up wybrać?

Decydując się na zakup tej formy reklamy przenośnej należy rozpocząć od złożenia zamówienia na karcie produktu roll-up. Do wyboru jest aż 5 rodzajów artykułu, są to: wersja standard, exclusive, double (dwustronny), wydruk do roll-up’a oraz wydruki do wersji double (dwustronne). Trzy dostępne formaty dopełniają możliwości wyboru. Opcja podstawowa, to nic innego jak klasyka gatunku. Co innego wariant Exclusive. Ten roll-up posiada największe obciążenie spośród wszystkich oferowanych przez nas modelach, tym samym posiada największą stabilność. Produkowany jest w trzech formatach: 85 x 200 cm o wadze 4 kg, 100 x 200 cm o wadze 4,6 kg oraz 120 x 200 cm o wadze 5,5 kg, z zadrukiem jednostronnym lub dwustronnym na materiale blockout 330g. Roll-up sprawnie zwija się i rozwija za pomocą automatycznego mechanizmu. Najcięższym i jednocześnie najbardziej efektowym w naszej ofercie jest roll-up double. Dwustronna grafika pozwala dotrzeć do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów i zwiększyć zasięg reklamy. Przy formacie 100 x 200 cm osiąga wagę 5,7 kg.

Wróć do listy artykułów