Wszystko co powinieneś wiedzieć o papierze firmowym

/blog/image/blog_19.png 750 1200 OpenPrint.pl
15 marca 2021 Autor: Mikołaj Grądecki
wszystko-co-powiniene-wiedziec-o-papierze-firmowym.png

Papier firmowy, to jeden z kluczowych elementów identyfikacji wizualnej każdego przedsiębiorstwa. Wykorzystywany jest do prowadzenia firmowej korespondencji z Klientami i Partnerami handlowymi. Od lat, to filar budowania wizerunku marki na rynku. Stanowi o profesjonalizmie i właściwym podejściu do relacji biznesowych. Jeżeli zakładasz firmę i zastanawiasz się jaki papier firmowy wybrać lub jesteś na etapie jego zmiany, to sprawdź na co warto zwrócić uwagę.

Co to jest papier firmowy?

Papier firmowy to oczywiście materiał opatrzony logotypem i nazwą przedsiębiorstwa wraz z podstawowymi danymi takimi jak adres siedziby, oddziały firmy, dane kontaktowe oraz nr NIP i opcjonalnie REGON. Najczęściej drukowany jest on w formacie A4 lub A5. Aby swobodnie i szybko móc drukować służbową korespondencję oraz na przykład oferty dla Klientów, papier ze wszystkimi elementami identyfikacji wizualnej jest przygotowany już wcześniej. Umieszcza się go w drukarce, a następie drukuje tylko właściwą dla danego dokumentu treść.

Jak wygląda papier firmowy?

Aby zamówić papier firmowy dla swojej firmy, skorzystaj z dedykowanej strony poświęconej temu produktowi. Do wyboru otrzymujesz dwa klasyczne formaty tj. A4 i A5. Możesz także wybrać rodzaj papieru - 90g lub 120g offset preprint. Oba z nich, to wysokiej jakości produkt, który gwarantuje świetne wrażenia w dotyku oraz rzeczywiste odwzorowanie kolorów. Druk realizowany jest jednostronnie przy użyciu barw z palety CMYK. Kalkulacja ceny również jest banalnie prosta i możesz wykonać ją samodzielnie na naszej stronie internetowej. Przykładowo: przy nakładzie 5000 sztuk papieru w formacie A4 90g zapłacisz niespełna 8 groszy netto za jedną kartkę!

Jak zaprojektować papier firmowy?

Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz więc zadbaj o profesjonalny druk papieru firmowego! Schludna i elegancka korespondencja, to z pewnością jeden z elementów budujących pozycję marki na rynku. Jeżeli posiadasz już logotyp, ciekawe hasło reklamowe lub inne elementy kojarzące się z prowadzonym przedsiębiorstwem, to szkoda byłoby, gdyby były one wykorzystywane tylko w stopkach mailowych i na stronie internetowej. Przykuj uwagę swoich odbiorców i zachęć do zapoznania się z treścią przesłanego listu, czy oferty. Z chęcią pomożemy Tobie w przygotowaniu projektu spełniającego Twoje oczekiwania i odpowiadającego na potrzeby branży, w której działa dana firma. Sprawdź ofertę usług graficznych i skorzystaj z pomocy profesjonalnych grafików, którzy zrealizują wyjątkowy papier firmowy.

Wróć do listy artykułów