Wydruk ulotek - na co zwrócić uwagę w cenniku?

/blog/image/blog_6.png 750 1200 OpenPrint.pl
26 lutego 2021 Autor: Mikołaj Grądecki
wydruk-ulotek-na-co-zwrocic-uwage-w-cenniku.png

Wydruk ulotki reklamowej - zdecydowanie warto!

E-commerce nie kojarzy się już tylko z zakupem odzieży i akcesoriów, ale także z dokonywaniem zakupów produktów i usług, które jeszcze rok temu nabywaliśmy stacjonarnie. Dla firm oferujących swoje produkty w internecie ważne jest, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Jest to szczególnie istotne w pandemii, gdzie każde zlecenie, każdy projekt i każdy Klient jest nierzadko na wagę złota. Jednym ze środków dotarcia do potencjalnego konsumenta jest dostarczenie mu do miejsca w którym przebywa ulotki reklamowej. Najczęściej jest to dom, ale warto także rozważyć kolportaż materiałów reklamowych do firm oraz instytucji. Wydawać by się mogło, że przedsiębiorstwo, które przenosi się do online’u lub już tam działa powinno promować się tylko i wyłącznie w sieci. Nic bardziej mylnego! Oczywiście nie można i nie warto stawiać wszystkiego na jedną kartą i właśnie dlatego dla osiągnięcia sukcesu niezbędna jest dywersyfikacja w każdym obszarze funkcjonowania działalności - w tym też reklamy. Jednym słowem należy zadbać o promocję w kanałach digitalowych, nie zapominając jednocześnie o tradycyjnych, czy wręcz old schoolowych sposobach dotarcia do Klienta. Drukowanie ulotek reklamowych, a następnie ich kolportaż do wytypowanej grupy docelowej, to jeden z najlepszych klasycznych środków pozyskania zamówienia. Cena ulotki, to kwestia bardzo indywidualna, natomiast pewne jest, że jest to tańsza forma reklamy aniżeli promowanie firmy w internecie. Przy najwyższych nakładach, cena jednej sztuki może wynosić nawet 2 grosze netto!

Drukowanie ulotek reklamowych - co jest istotne?
Decydując się na drukowanie ulotek reklamowych warto zaznajomić się z ofertą, którą przygotował OpenPrint. Standardowe ulotki reklamowe, to najpopularniejszy i jednocześnie najtańszy produkt w grupie ulotek. Wybierając tę właśnie opcję, otrzymujesz możliwość wyboru spośród aż 8 formatów i 13 rodzajów papieru. Możesz także wybrać zadruk jedno lub dwustronny. Jeżeli zależy Tobie na bardziej wyjątkowej formie, to odpowiedzią na tę potrzebę może być ulotka z hot-stampingiem. Hot-stamping polega na wypełnieniu poszczególnych elementów folią metaliczną. Dzięki temu zabiegowi ulotka nabiera „charakteru premium”. Folia dostępna jest w 4 kolorach: złotym, srebrnym, czarnym i czerwonym. Poszukujesz jeszcze czegoś innego? Sprawdź wszystkie ulotki, które oferujemy jako drukarnia ulotek reklamowych. Niezależnie od tego na co się zdecydujesz, taką ulotkę w łatwy sposób możesz wykorzystać jako materiał promocyjny, broszurę informacyjną lub podziękowanie dla Klienta. Wystarczy, że dołożysz ją do zamówienia i gotowe. Masz pewność, że Klient ją otrzyma i choć przez chwilę na nią spojrzy. Czy przykuje ona jego uwagę i spowoduje, że zapozna się z przekazem jaki zawiera ulotka, zależy od warstwy wizualnej. Jeżeli nie masz gotowego projektu, to z chęcią w tym pomożemy. Sprawdź oferowane przez nas usługi graficzne i powierz nam cały proces realizacji zamówienia. Koszt ulotek z pewnością szybko zwróci się z wygenerowanych dzięki nim zamówień!

Wróć do listy artykułów