Blog - strona 2

/blog/image/baner-reklamowy2.png 750 1200 OpenPrint.pl

Ile kosztuje baner reklamowy - jakie składniki wpływają na jego koszt?

Nie da się ukryć, że skuteczny marketing składa się z wielu elementów. Mowa tutaj także o wszelkiego rodzaju graficznych wizualizacjach, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę klientów. Dobrym przykładem są banery, które montuje się na różnych wysokościach zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniach. Wiele osób zastanawia się, ile kosztuje baner reklamowy i czy rzeczywiście warto w takie rozwiązanie zainwestować. Zapraszamy do lektury! 
Czytaj więcej
/blog/image/wybor-odpowiednich-elementow-graficznych-do-katalogu.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Wybór odpowiednich elementów graficznych do katalogu. Jak dobrze dobrać czcionki, kolory i obrazy?

Katalogi mają ogromną siłę oddziaływania na decyzje zakupowe klienta. Ich skuteczność bazuje nie tylko na zawartych wewnątrz fotografiach produktów, ale też stylu, czcionkach, kolorach i grafikach. Profesjonalizm i czytelność przekładają się na zwiększenie zaufania odbiorcy do marki i całej oferty. Poznaj najważniejsze wskazówki projektowania katalogów!
Czytaj więcej
/blog/image/1_grafika_trendy_w_projektowaniu_zabiegi_graficzne_i_nowe_opcje_generatywnego_wypelniania.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Trendy w projektowaniu, zabiegi graficzne i nowe opcje generatywnego wypełniania

W dzisiejszym dynamicznym świecie, projektowanie graficzne ma ogromne znaczenie dla komunikacji, wizerunku marek i sposobu przekazu informacji. Kreatywność branży graficznej stale ewoluuje, wprowadzając nowe kierunki, innowacyjne zabiegi graficzne i narzędzia wspomagające pracę artystów. W roku 2023 wiele z tych nurtów i innowacji osiągnęło już znaczący rozwój, przynosząc zaskakujące i inspirujące rezultaty. Jak rozwój sztucznej inteligencji i generatywnego wypełnienia wpłynie na rynek pracy?
Czytaj więcej
/blog/image/drukowanie-online-dla-malych-firm.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Drukowanie online dla małych firm. Jak zwiększyć swoją obecność na rynku i zyskać klientów za pomocą drukowanych materiałów promocyjnych?

Promocja małej firmy często mierzy się ograniczeniami budżetowymi i niepewnością lokalnego rynku. Aby temu zapobiec, należy wykonać działania marketingowe również przy pomocy drukowania materiałów marketingowych. Świetnym pomysłem jest kontakt z internetową drukarnią, która może stworzyć materiały trafiające do grupy docelowej. Przyjrzyj się możliwościom!
Czytaj więcej
/blog/image/plakat-wyborczy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Jak zrobić dobry plakat wyborczy?

Tworzenie plakatów wyborczych ma swoją tradycję w kampaniach wyborczych – od najniższych szczebli lokalnych po potężnych kandydatów na głowę Państwa. I chociaż nikt do tej pory nie zbadał dokładnie, jak duży wpływ ma plakat wyborczy na odbiorców, to jednak jego obecność wpisała się na dobre w kampanię każdego liczącego się kandydata. Jakie są zasady tworzenia dobrego plakatu na wybory? Oto podpowiedzi!
Czytaj więcej
/blog/image/kalendarz-reklamowy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Jak przygotować projekt dla różnych typów kalendarzy reklamowych?

Kalendarze reklamowe to jeden z ulubionych akcesoriów firmowych. Są praktyczne i przydatne – sprawdzają się idealnie jako nośnik reklamy. Kalendarze na kolejny rok często są dołączane do upominków świątecznych dla współpracowników, klientów i kontrahentów. Zobacz, jak przygotować projekt do druku, by podarować im wyjątkowy przedmiot, który będzie kojarzył się z Twoją firmą!

Czytaj więcej
/blog/image/ulotka-wyborcza.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Co powinna zawierać ulotka wyborcza?

Okres przedwyborczy to czas informowania społeczeństwa o programie kandydatów, zapoznawania z planem na przyszłość oraz zdobywania elektoratu. Kandydaci wykorzystują w tym celu wszystkie dostępne środki. Przed wyborami muszą wzbudzić zaufanie osób, które będą na nich głosować. Dużą rolę w tym procesie odgrywa kolportaż ulotek wyborczych. Podpowiadamy, jak skonstruować skuteczną ulotkę!
Czytaj więcej