Blog - strona 6

/blog/image/drukarnia-kalendarzy.png 750 1200 OpenPrint.pl

W jaki sposób drukowanie kalendarzy może korzystnie wpłynąć na marketing firmy?

Kalendarze firmowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Nic dziwnego - są to bardzo lubiane przedmioty, które nie tylko budują relację z klientami, ale są też bardzo praktyczne. Pod koniec każdego roku wiele firm decyduje się na złożenie zamówienia w drukarni kalendarzy, przemycając w nich swoje logo lub elementy oferty.
Czytaj więcej
/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Czy inwestycja w ulotki reklamowe wciąż może przynieść korzyści?

Pomimo upływu lat, ulotki reklamowe to niezmiennie najpopularniejsza i jednocześnie najtańsza forma reklamy. Co więcej, przynoszą naprawdę dobre efekty, jeśli rozdają je doświadczone i otwarte osoby. Sam projekt powinien przyciągać uwagę, zawierać niezbędne informacje, a także przynosić korzyść potencjalnemu klientowi. Często do ulotek dodaje się drobne przedmioty, jak na przykład cukierki lub umieszcza się na nich kody rabatowe na produkty lub usługi.
Czytaj więcej
/blog/image/wizytowki.png 750 1200 OpenPrint.pl

Jakie cechy powinna posiadać nowoczesna wizytówka?

Wiele osób jest przekonanych, że czasy, kiedy korzystaliśmy z wizytówek dawno już minęły. Tymczasem okazuje się, że mimo tego, iż wiele firm przeniosło swoją działalność do Internetu, nadal się sprawdzają. Wizytówki – jak sama nazwa wskazuje – reprezentują firmę. Odpowiednio skomponowane mogą zachęcić do skorzystania z jej produktów bądź usług. Decydując się na druk wizytówek, należy jednak pamiętać, aby były to wizytówki nowoczesne.
Czytaj więcej
/blog/image/rollup-reklamowy.png 750 1200 OpenPrint.pl

Rollup reklamowy - na co zwrócić uwagę przed zamówieniem

Rollupy to nic innego, jak ścianki reklamowe, które cieszą się naprawdę bardzo dużą popularnością. Ich atutem jest ogromna funkcjonalność, która sprawia, że można wykorzystywać je zarówno stacjonarnie, jak i traktować jako reklamę mobilną. Ich montaż nie nastręcza większych problemów, a samo wykonanie nie jest zbyt kosztowne. Decydując się na zamówienie rollupu reklamowego, warto pamiętać, że dzisiaj skorzystać można z drukarni internetowej. 
Czytaj więcej
/blog/image/blog_19.png 750 1200 OpenPrint.pl

Wszystko co powinieneś wiedzieć o papierze firmowym

Papier firmowy, to jeden z kluczowych elementów identyfikacji wizualnej każdego przedsiębiorstwa. Wykorzystywany jest do prowadzenia firmowej korespondencji z Klientami i Partnerami handlowymi. Od lat, to filar budowania wizerunku marki na rynku. Stanowi o profesjonalizmie i właściwym podejściu do relacji biznesowych. Jeżeli zakładasz firmę i zastanawiasz się jaki papier firmowy wybrać lub jesteś na etapie jego zmiany, to sprawdź na co warto zwrócić uwagę.
Czytaj więcej
/blog/image/blog_16.png 750 1200 OpenPrint.pl

Ile kosztuje druk notesów?

Żyjemy w czasach, gdzie każdy z nas jest zalewany codziennie szerokim i nieprzerwanym strumieniem informacji. Wiele z nich musimy z różnych względów zachować. Człowiek w ciągu dnia otrzymuje co najmniej kilka tysięcy bodźców, wiadomości i innych danych, które mózg musi przyjąć, przetworzyć i w jakiś sposób pogrupować. W momencie przemęczenia i przepracowania spowodowanego dużą ilością obowiązków, to zadanie nie jest proste i wymaga wiele wysiłku. Niestety mimo tego, nierzadko zdarza się, że te ważne kwestie ulatują z głowy. Niestety konsekwencje utraty niektórych z tych danych mogą być poważne. Co więc zrobić, aby skutecznie poradzić sobie z tym wyzwaniem?
Czytaj więcej
/blog/image/blog_6.png 750 1200 OpenPrint.pl

Wydruk ulotek - na co zwrócić uwagę w cenniku?

Okoliczności, które zmieniły znany nam świat stają się coraz częściej normalnością, a coraz rzadziej czymś wyjątkowym i niezrozumiałym. Przyzwyczajamy się do zamkniętych sklepów w galeriach handlowych, siłowni, kin, teatrów, czy muzeów. Wobec tych wszystkich obostrzeń i trudności, wiele przedsiębiorstw przeniosło swoją działalność do sieci lub zintensyfikowało swoje wysiłki w internecie.
Czytaj więcej
/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Czy nadruki na folii są trwałe?

Planując działania reklamowe, niezbędne jest określenie potrzeb reklamowych oraz celów jakie mają przynieść podejmowane wysiłki. Jeżeli planujesz dotrzeć do Klientów w bardziej tradycyjny i jednocześnie skuteczny sposób, to skutecznym rozwiązaniem może okazać się reklama wizualna na samochodach,  sklepowych witrynach, czy kolportowanych wśród potencjalnych odbiorców naklejkach-wlepkach. Sprawdź czym charakteryzują się poszczególne kategorie i jaka folia najlepiej spełni Twoje oczekiwania. 
Czytaj więcej
/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Plakaty - jedna z najstarszych form reklamy

Organizujesz wydarzenie sportowe, koncert lub innego rodzaju event, a może chcesz zaprosić pracowników na imprezę firmową lub przekazać im jakieś informacje? Niezależnie od tego, która z wymienionych aktywności jest Tobie bliższa, do promocji realizowanego projektu możesz, a wręcz musisz wykorzystać plakat. Nie bez powodu to najstarsza i jednocześnie nadal jedna z bardziej popularnych form reklamy.
Czytaj więcej