Jak notesy z logo firmy rzutują na jej pozytywny wizerunek?

/blog/image/jak-notesy-z-logo-firmy-rzutuja-na-pozytywny-wizerunek-firmy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
10 maja 2019 Autor: Olgierd Orzechowski
jak-notesy-z-logo-firmy-rzutuj-na-jej-pozytywny-wizerunek.jpg

Notesy z logo robione na zamówienie są jednym z najlepszych sposobów na to, by mieć pewność, iż nazwa firmy będzie się pojawiać naprawdę często przed oczami obecnych i potencjalnych klientów. Takie notesy z logo firmy działają podobnie jak miniaturowy billboard! Niestandardowy notatnik będzie wielokrotnie przekazywał komunikat marketingowy, pomagając zapamiętywać nazwę Twojej firmy przez całe tygodnie, miesiące lub nawet dłużej!

Nie tylko to - niestandardowe notesy z logo są również bardzo ekonomiczne w produkcji. Mogą być drukowane praktycznie z dodatkiem każdej wiadomości promocyjnej, którą chcesz przekazać.

Najczęściej jednak umieszcza się na nich takie elementy jak:

  • nazwa firmy
  • logo
  • hasło reklamowe
  • dane kontaktowe
  • zdjęcia prezentujące usługi/produkty

Dodanie do zamawianego notesu pełnokolorowego logo, zdjęć lub grafiki pomaga stworzyć dobre wrażenie na potencjalnych Klientach. Sporo mówi o jakości, jakiej mogą się spodziewać wchodząc w relację z tą konkretną (Twoją) marką. Ponadto notesy są dość trwałe i bardzo łatwe w dystrybucji, dzięki czemu są dobrze przystosowane do roli upominków na targach lub jako narzędzie marketingowe dla przedstawicieli handlowych, którzy mogą je z powodzeniem rozdawać obecnym i potencjalnym klientom.

 

Notesy z logo - liczne korzyści dla Twojej firmy!

Zapewniają ciągłą ekspozycję - większość odbiorców notatników zachowa je dla siebie bądź podaruje komuś bliskiemu ze względu na ich przydatność. Będą one używane przez tą czy inną osobę niemal codziennie! Oznacza to, że nazwa Twojej firmy czy też umieszczone na tym produkcie dane kontaktowe będą zawsze widoczne. Żaden inny rodzaj marketingu nie oferuje takiej wielokrotnej ekspozycji za tak niewielkie pieniądze.

Podarowanie potencjalnym klientom takiego notesu zachęca też do wzajemności. Ludzie uwielbiają otrzymywać prezenty i gratyfikacje, a psychologia mówi, iż nawet jeśli są one dystrybuowane bez zobowiązań, wręczenie prezentu obecnemu lub potencjalnemu klientowi buduje jego dobrą wolę i pozostawia pozytywne wrażenie. To jak wiadomo, zwiększa prawdopodobieństwo, że nowy właściciel notesu polubi, zapamięta Twoją markę, a jeśli kiedyś oferowane przez Ciebie usługi/produkty będą mu potrzebne, jest dużo większa szansa, iż zwróci się do Twojej firmy, a nie konkurencji – od której nie otrzymał takiego upominku.

Bowiem nade wszystko chodzi o to, że notesy z logo firmy są praktyczne i użyteczne! Oprócz tego, że są skutecznymi narzędziami promocji i świadomości marki, takie notatniki służą bardzo praktycznemu i użytecznemu celowi dla odbiorcy. Dla Ciebie jako przedsiębiorcy ważne będzie również to, iż są naprawdę bardzo przystępne cenowo - mają wysoką wartość postrzeganą, a jednocześnie są wyjątkowo tanie.

Wróć do listy artykułów