Kalendarze firmowe – czas pomyśleć o projekcie!

/blog/image/op_glowne_kalendarze_1.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
27 października 2016 Autor: Maria Dziublewska
kalendarze-firmowe-czas-pomylec-o-projekcie.jpg

Mamy nadzieje, ze nie budzimy wśród naszych czytelników wielkiego zaskoczenia. Jeśli w waszych głowach pojawiła się właśnie myśl „Jak to? Już!?”, postaramy się wyjaśnić, co dzięki temu możecie zyskać. Dlaczego to jest właśnie ten czas, w którym należy pomyśleć o kalendarzach firmowych?

Dlaczego już?

Po pierwsze, dlatego, że na sam początek należy zastanowić się nad projektem. Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, ile czasu zajmuje samo projektowanie. Nawet, jeśli tylko doskonalimy zeszłoroczny projekt, wcale nie jest to takie proste. Klient lub szef zawsze znajdzie coś, co należy poprawić. Do uzyskania ostatecznej akceptacji zawsze wiedzie długa droga z wieloma zakrętami. Po drugie kalendarze ścienne, biurkowe lub książkowe zaczynamy wręczać naszym Klientom już w okresie świątecznym. W niektórych firmach traktowane są jako prezenty świąteczne lub wręcza się je między świętami a Nowym Rokiem. Właśnie dlatego kalendarze reklamowe powinny znaleźć się w firmie co najmniej dwa - trzy tygodnie przed Gwiazdką, by odpowiednio podzielić je między pracowników i handlowców.

Reklamowy kalendarz ścienny

Najważniejszy argument!

Najważniejszy argument, który przekona Cię, że nie należy zwlekać, to zaoszczędzenie sobie niepotrzebnego stresu. Jeśli pomyślisz o tym wcześniej i w najbliższym czasie dopniesz sprawy związane z projektem na ostatni guzik, to nie pozostaje Ci nic innego, jak czekanie na przesyłkę z przepięknymi kalendarzami firmowymi. Koniec listopada oraz początek grudnia, to dla każdej drukarni gorący okres. Menadżerom i dyrektorom przypomina się, że nie dość, że należy wysłać klientom życzenia świąteczne, to dodatkowo należy też zaopatrzyć pracowników w firmowe kalendarze. W wyniku nadzwyczajnej ilości zamówień czas realizacji zwyczajnie się wydłuża. Jeśli zamówienie składamy na ostatnią chwilę, jest duże ryzyko, że nie zdąży ono trafić w nasze ręce na czas. Właśnie dlatego nie ma na co czekać!

Reklamowy kalendarz biurkowy

Wróć do listy artykułów