Szanowni Państwo, informujemy, że z dniem 1 sierpnia zmianie ulegają godziny pracy. Biuro obsługi klienta będzie dostępne w godzinach 8:00 - 16:00.

Blog - strona 19

/blog/image/pexels-photo-1115358.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Wydrukuj sukces na targach - inspiracje i podpowiedzi

Targi to świetna okazja, aby wyróżnić się jako firma, poznać potencjalnych nowych klientów i nawiązać nowe biznesowe kontakty. Każda firma różni się nieznacznie pod względem przyczyn uczestnictwa - niektórzy liczą na zdobycie nowych konsumentów, niektórzy korzystają z kontaktów z przedstawicielami innych firm, niektórzy chcą sprzedawać produkty, a inni mogą mieć nadzieję na znalezienie i rekrutację nowych pracowników.
Czytaj więcej
/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Fascynująca historia kalendarzy: gregoriański vs juliański!

Kalendarz, ta schludna, pozornie niezmienna rzecz na ścianie, jest tak naprawdę arbitralnym połączeniem astronomii, religii i drobnej polityki. Już wczesne kultury obserwowały gwiazdy i zauważyły, że słońce potrzebuje więcej niż 365 dni, aby zakończyć podróż przez konstelacje, a 29,5 dnia, by Księżyc przebiegł przez wszystkie swoje cykle. 
Czytaj więcej
/blog/image/woman-girl-teenager-wine.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Katalogi jako materiał promocyjny na targach

Marketing bezpośredni jest użytecznym źródłem reklamy, ponieważ jak sama nazwa wskazuje - zapewnia bezpośrednią komunikację z klientem. Ludzie mogą zebrać wiele informacji na temat firmy i jej produktów, przeglądając katalog firmowy – bardzo cenny materiał promocyjny na wszelkiego rodzaju targach. Tym samym, katalog jest ważną metodą implementacji dla każdej firmy, która próbuje przekazać dodatkową wartość, jaką klienci otrzymają poprzez poszukiwanie relacji biznesowych.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-211290.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Krótki poradnik dot. zaproszeń

Zaproszenia biznesowe mogą być nieformalne bądź formalne. Mimo, że zaproszenia są tradycyjnie przesyłane pocztą, nieformalne zaproszenia, takie jak e-maile i zaproszenia na telefon, stają się bardziej akceptowalne. Jednak prawda jest taka, że nic nie zastąpi uroku i splendoru, jaki zapewniają klasyczne personalizowane zaproszenia biznesowe i na nich skupimy się w dzisiejszym poradniku.
Czytaj więcej
/blog/image/hotstamp01.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Czym jest hot stamping?

Hot stamping, czyli usługa wytłaczania na gorąco opiera się o wykorzystanie stempli i matryc w celu uzyskania pozłacanych bądź posrebrzanych wydruków. Jest to jeden z lepszych sposobów żeby uszlachetniać elementy papierowe (choć nie tylko). Zobacz co warto wiedzieć o tej technice druku!
Czytaj więcej
/blog/image/notesy-na-zamowienie-wlasciwa-prezentacja-firmy-na-papierze.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

OpenPrint.pl nagrodzony przez PIBJA!

W OpenPrint.pl ciężko pracujemy nad stałym ulepszaniem jakości naszych usług. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadziliśmy masę zmian, które mają na celu ułatwienie procesu składania zamówień, wygodniejszy kontakt z naszymi konsultantami czy poszerzenie gamy dostępnych produktów. Nawet wewnątrz firmy wprowadziliśmy filozofie optymalizacyjne, takie jak Kaizen czy metoda 5S.
Czytaj więcej
/blog/image/mem-6.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

5 najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia ulotek

Druk ulotek jest chlebem powszednim praktycznie każdej drukarni stacjonarnej lub internetowej. Ulotki również potrafią być zmorą przechodzących przez centra miast oraz tych, którzy wśród nich próżno doszukują się korespondencji w swoich skrzynkach pocztowych. Teoretycznie jednak ulotka powinna się dobrze kojarzyć grafikom – prosty projekt, jedna strona (z reguły!), prosta oferta reklamowa. Taaaaa…. Niestety rzeczywistość bardzo często różni się od oczekiwań i w związku z tym powstaje poniższa lista.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-193057.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

4 najczęściej popełniane błędy przez klientów drukarni - Część pierwsza

Proces zamawiania druku online wcale nie jest trudny. Niemniej bardzo często pojawiają się problemy wynikające z nieprzygotowania klientów, błędów komunikacyjnych na linii drukarnia – klient oraz niewystarczająco jasnych instrukcji dla klienta. W OpenPrint.pl staramy się, aby druk wizytówek czy jakiegokolwiek innego produktu poligraficznego stał się prostszy oraz jeszcze bardziej intuicyjny. W związku z tym powstaje ta lista, zawierająca najczęściej popełniane przez klientów błędy. W końcu świadomość błędu to pierwszy krok do rozwiązania problemu!
Czytaj więcej