/blog/image/teczki_4.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Jak pokazać swoją ofertę z najlepszej strony? Teczki ofertowe
Kierując swoją ofertę do klienta trzeba mieć na uwadze pewne aspekty wizualne, które przyciągną jego uwagę. Istnieje wiele metod wpływających na atrakcyjność oferty, jednak często nie korzystamy z tak naprawdę podstawowych narzędzi, które sprawią, że potencjalny klient zwróci uwagę właśnie na naszą firmę. Stare powiedzenie mówi, że nie ocenia się książki po okładce, ale w świecie biznesu właśnie ta „okładka” gra znaczącą rolę w pozyskiwaniu klientów. Zadbaj więc o dobrą oprawę swojej oferty i spraw, żeby była jak najbardziej profesjonalna.
/blog/image/blog3_1.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka?
/blog/image/blog6.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Dlaczego drukarnie internetowe zyskują na popularności? O zaletach drukarni online.
/blog/image/blog3.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Plakaty, które odmienią Twoje biuro i zmotywują pracowników.
/blog/image/glowneop.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Niestandardowe wizytówki, czyli jak zostać zauważonym
/blog/image/blog22.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Czego nie robić, czyli najbardziej nieudane ulotki reklamowe.
/blog/image/zdjjecie_glowne_openprint_artykul.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Notes, czyli narzędzie, które pomoże Ci wznieść się na szczyt!
/blog/image/cmyk_rgb_blog_gl.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Paleta CMYK vs RGB – gdzie jaką stosujemy i wykorzystujemy
/blog/image/op_glowne_2.jpg
750
1200
OpenPrint.pl
Kalendarze firmowe i mętlik w głowie – co wybrać?
/blog/image/op_glowne_kalendarze_1.jpg
750
1200
OpenPrint.pl